').attr('href','https://cdn.zoomg.ir/zoomg/ui/css/fonts.min.css'));
شرکت سرگرمی تعاملی سونی در سال ۱۹۹۳ با هدف ارائه سرگرمیهای دیجیتال تاسیس شده است و استودیوهای بازیسازی فرست پارتی مختلفی را هم طی این سالها به خدمت گرفته است.
Haven Studios، استودیوی تازهتأسیس جید ریموند فهرست مشاغل مورد نیاز خود را برای بازی در حال ساختش منتشر کرده که در آنها به بخش چندنفره و المانهای لایو سرویس اشاره شده است.
طبق شایعهی جدید، محتوای داستانی و جداگانهی بازی Ghost of Tsushima بهزودی معرفی و در سال جاری راهی کنسولهای نسل ۸ و ۹ سونی خواهد شد.
باتوجهبه انتشار ردهبندی سنی بازی Death Stranding Director’s Cut در سایت رسمی ESRB ظاهرا فاصلهی زیادی تا تجربهی کاملترین نسخه از جدیدترین ساختهی هیدئو کوجیما نداریم.
درحالیکه چند هفته از تبدیل شدن Team ASOBI به جدیدترین استودیو بازیسازی فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) پلی استیشن میگذرد، حالا تعداد بازیسازهای آن در حال افزایش است.
جاستین ای بل، آهنگساز کهنهکار استودیوی آبسیدین بهتازگی به استودیوهای پلی استیشن پیوسته است. او آهنگساز برخی از بهترین بازیهای آبسیدین بوده است.
مرسدس بنز و استودیوی مدیا مولکول با همکاری هم یک بازی پلتفرمر در دنیای Dreams ساختهاند که در آیندهای جریان دارد که انسانها وقت کافی برای رشد خلاقیت خود پیدا کردهاند.
مطابق آگهیهای شغلی ثبتشده در سایت رسمی استودیو بازیسازی ناتی داگ، این تیم معروف بهدنبال آوردن جاهطلبیهای همیشگی و سطح کیفی بالای خود به یک بازی مولتیپلیر است.
درحالیکه گیمرهای چند کشور دنیا مشغول تجربهی رچت اند کلنک: ریفت اپارت هستند و طی ساعات آتی بازی برای بازارهای دیگر هم عرضه میشود، اینسامنیاک گیمز آخرین تریلر آن را تقدیم طرفدارها کرد.
جیم رایان چند سال پیش حرفهایی زده بود که اینطور تفسیر شده بود که او از بازیهای قدیمی پلی استیشن خوشش نمیآید. او حالا میگوید آن زمان نتوانسته منظورش را بهدرستی بیان کند.
سازندگان سابق بازی Call of Duty: Black Ops این روزها در حال همکاری با سونی برای خلق یک اثر جدید برای پلی استیشن 5 هستند. در این مطلب نگاهی به این همکاری خواهیم داشت.
بازی Ratchet and Clank: Rift Apart از استودیو اینسامنیاک گیمز به نقاط قوت فنی خود محدود نمیشود. بلکه از آنها برای داستانگویی جذاب و ارائهی گیمپلی سرگرمکننده بهره برده است.
جیم رایان، رئیس پلی استیشن از شروع بهتر کنسول پلی استیشن 5 نسبت به PS4 گفت و به این اشاره داشت که خرج پول بهتنهایی تضمینکنندهی موفقیت نخواهد بود.
سونی مخصوصا طی سالهای گذشته بسیار آرامتر از شرکتهای دیگر تن به کراسپلی (تجربهی آنلاین بازیهای مولتیپلیر بین گیمرهای پلتفرمهای مختلف) داد. جیم رایان بهدنبال افزایش پشتیبانی از آن است.
بازی انحصاری Abandoned از BLUE BOX Game Studios که حتی نام اصلی آن هم مشخص نیست، میخواهد یک نرمافزار خاص روی کنسول پلی استیشن 5 را تحویل گیمرها دهد.
بازی Ratchet & Clank: Rift Apart بهزودی برای کنسول پلی استیشن 5 سونی عرضه میشود تا همه ببینیم که اینسامنیاک گیمز وقتی کاملا روی نسل ۹ متمرکز باشد، چه اثری را تحویل میدهد.
سازندگان بازی The Playroom، بازی The Playroom VR، بازی واقعیتمجازی Astro Bot Rescue Mission و صد البته بازی Astro's Playroom حالا جدیدترین استودیو فرست-پارتی پلی استیشن را تشکیل میدهند.
هرمان هولست، رئیس استودیوهای جهانی پلی استیشن بهتازگی از این گفته که او بین استودیوهای فرست پارتی سونی و استودیوهای مستقلی که بازی انحصاری برای پلی استیشن میسازند، فرق خاصی قائل نیست.
کارگردان و نویسندهی Horizon Forbidden West از ویژگیهای مختلف بازی، حالت 60fps آن و تفاوتهای نسخه پلی استیشن 5 و 4 این اثر صحبت کردهاند.
ویدیویی در اینترنت منتشر شده که سانفرانسیسکوی پساآخرالزمانی بازی Horizon Forbidden West را با محیط واقعی این شهر مقایسه میکند و در آن میبینیم که سازندگان توجه فوقالعادهای به جزئیات محیطی نشان دادهاند.
اخبار حاکی از این است که کارکنان اینسامنیاک گیمز برای تکمیل ساخت Ratchet and Clank: Rift Apart مجبور نشدهاند به کار طاقتفرسا و اصطلاحا کرانچ کردن روی بیاورند.