آخرین خبرهای شرکت سرگرمی تعاملی سونی

شرکت سرگرمی تعاملی سونی در سال ۱۹۹۳ با هدف ارائه سرگرمی‌های دیجیتال تاسیس شده است و استودیوهای بازیسازی فرست پارتی مختلفی را هم طی این سال‌ها به خدمت گرفته است.

بازی جدید جید ریموند احتمالا دارای بخش چندنفره است

Haven Studios، استودیوی تازه‌تأسیس جید ریموند فهرست مشاغل مورد نیاز خود را برای بازی در حال ساختش منتشر کرده که در آن‌ها به بخش چندنفره و المان‌های لایو سرویس اشاره شده است.

احتمال انتشار محتوای داستانی جدید برای بازی Ghost of Tsushima

طبق شایعه‌ی جدید، محتوای داستانی و جداگانه‌ی بازی Ghost of Tsushima به‌زودی معرفی و در سال جاری راهی کنسول‌های نسل ۸ و ۹ سونی خواهد شد.

بازی Death Stranding Director’s Cut رده‌بندی سنی شد

باتوجه‌به انتشار رده‌بندی سنی بازی Death Stranding Director’s Cut در سایت رسمی ESRB ظاهرا فاصله‌ی زیادی تا تجربه‌ی کامل‌ترین نسخه از جدیدترین ساخته‌ی هیدئو کوجیما نداریم.

گسترش تیم استودیو Team ASOBI پلی استیشن با استخدام نیروهای جدید

درحالی‌که چند هفته از تبدیل شدن Team ASOBI به جدیدترین استودیو بازی‌سازی فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) پلی استیشن می‌گذرد، حالا تعداد بازی‌سازهای آن در حال افزایش است.

عضو باسابقه استودیو آبسیدین به پلی استیشن پیوست

جاستین ای بل، آهنگساز کهنه‌کار استودیوی آبسیدین به‌تازگی به استودیوهای پلی استیشن پیوسته است. او آهنگساز برخی از بهترین بازی‌های آبسیدین بوده است.

همکاری مرسدس بنز با مدیا مولکول در بازی Dreams

مرسدس بنز و استودیوی مدیا مولکول با همکاری هم یک بازی پلتفرمر در دنیای Dreams ساخته‌اند که در آینده‌ای جریان دارد که انسان‌ها وقت کافی برای رشد خلاقیت خود پیدا کرده‌اند.

ناتی‌ داگ در حال ساخت یک بازی چندنفره جدید و جاه‌طلبانه است

مطابق آگهی‌های شغلی ثبت‌شده در سایت رسمی استودیو بازی‌سازی ناتی‌ داگ، این تیم معروف به‌دنبال آوردن جاه‌طلبی‌های همیشگی و سطح کیفی بالای خود به یک بازی مولتی‌پلیر است.

تریلر روز عرضه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

درحالی‌که گیمرهای چند کشور دنیا مشغول تجربه‌ی رچت اند کلنک: ریفت اپارت هستند و طی ساعات آتی بازی برای بازارهای دیگر هم عرضه می‌شود، اینسامنیاک گیمز آخرین تریلر آن را تقدیم طرفدارها کرد.

جیم رایان می‌گوید کماکان بازی های قدیمی پلی استیشن را دوست دارد

جیم رایان چند سال پیش حرف‌هایی زده بود که این‌طور تفسیر شده بود که او از بازی‌های قدیمی پلی استیشن خوشش نمی‌آید. او حالا می‌گوید آن زمان نتوانسته منظورش را به‌درستی بیان کند.

مدیران Deviation Games از همکاری خود با پلی استیشن می‌گویند

سازندگان سابق بازی Call of Duty: Black Ops این روزها در حال همکاری با سونی برای خلق یک اثر جدید برای پلی استیشن 5 هستند. در این مطلب نگاهی به این همکاری خواهیم داشت.

بررسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart از استودیو اینسامنیاک گیمز به نقاط قوت فنی خود محدود نمی‌شود. بلکه از آن‌ها برای داستان‌گویی جذاب و ارائه‌ی گیم‌پلی سرگرم‌کننده بهره برده است.

عملکرد بهتر پلی استیشن 5 در مقایسه با PS4 در بازه مشابه

جیم رایان، رئیس پلی استیشن از شروع بهتر کنسول پلی استیشن 5 نسبت به PS4 گفت و به این اشاره داشت که خرج پول به‌تنهایی تضمین‌کننده‌ی موفقیت نخواهد بود.

سونی به دنبال افزایش پشتیبانی بازی های پلی استیشن از کراس پلی

سونی مخصوصا طی سال‌های گذشته بسیار آرام‌تر از شرکت‌های دیگر تن به کراس‌پلی (تجربه‌ی آنلاین بازی‌های مولتی‌پلیر بین گیمرهای پلتفرم‌های مختلف) داد. جیم رایان به‌دنبال افزایش پشتیبانی از آن است.

تاخیر مجدد نرم افزار خاص بازی Abandoned روی پلی استیشن

بازی انحصاری Abandoned از BLUE BOX Game Studios که حتی نام اصلی آن هم مشخص نیست، می‌خواهد یک نرم‌افزار خاص روی کنسول پلی استیشن 5 را تحویل گیمرها دهد.

چرا برای بازی Ratchet & Clank: Rift Apart هیجان زده هستیم؟

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart به‌زودی برای کنسول پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود تا همه ببینیم که اینسامنیاک گیمز وقتی کاملا روی نسل ۹ متمرکز باشد، چه اثری را تحویل می‌دهد.

تیم Asobi به جدیدترین استودیو بازی‌سازی اختصاصی سونی تبدیل شد

سازندگان بازی The Playroom، بازی The Playroom VR، بازی واقعیت‌مجازی Astro Bot Rescue Mission و صد البته بازی Astro's Playroom حالا جدیدترین استودیو فرست-پارتی پلی استیشن را تشکیل می‌دهند.

اهمیت بازی های انحصاری ساخته شده در استودیوهای غیرداخلی برای سونی

هرمان هولست، رئیس استودیوهای جهانی پلی استیشن به‌تازگی از این گفته که او بین استودیوهای فرست پارتی سونی و استودیوهای مستقلی که بازی انحصاری برای پلی استیشن می‌سازند، فرق خاصی قائل نیست.

مصاحبه سازندگان بازی Horizon Forbidden West در مورد ویژگی‌های جدید آن

کارگردان و نویسنده‌ی Horizon Forbidden West از ویژگی‌های مختلف بازی، حالت 60fps آن و تفاوت‌های نسخه پلی استیشن 5 و 4 این اثر صحبت کرده‌اند.

جزئیات خیره‌کننده در ویدیو مقایسه Horizon Forbidden West با دنیای واقعی

ویدیویی در اینترنت منتشر شده که سان‌فرانسیسکوی پساآخرالزمانی بازی Horizon Forbidden West را با محیط واقعی این شهر مقایسه می‌کند و در آن می‌بینیم که سازندگان توجه فوق‌العاده‌ای به جزئیات محیطی نشان داده‌اند.

ساخت بازی Ratchet and Clank: Rift Apart بدون کرانچ کردن تمام شده است

اخبار حاکی از این است که کارکنان اینسامنیاک گیمز برای تکمیل ساخت Ratchet and Clank: Rift Apart مجبور نشده‌اند به کار طاقت‌فرسا و اصطلاحا کرانچ کردن روی بیاورند.

صفحه ۵۴ از ۷۸