// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶

ناتی‌ داگ در حال ساخت یک بازی چندنفره جدید و جاه‌طلبانه است

مطابق آگهی‌های شغلی ثبت‌شده در سایت رسمی استودیو بازی‌سازی ناتی‌ داگ، این تیم معروف به‌دنبال آوردن جاه‌طلبی‌های همیشگی و سطح کیفی بالای خود به یک بازی مولتی‌پلیر است.

از مدت‌ها قبل می‌دانیم که ناتی‌ داگ مشغول کار روی بخش چندنفره بازی The Last of Us Part 2 است که به‌گفته‌ی خود استودیو می‌خواهد بزرگ‌ترین و غنی‌ترین پروژه‌ی مولتی‌پلیر این تیم بازی‌سازی تا به امروز باشد. در حقیقت انتظار می‌رود که این بازی آنلاین مولتی‌پلیر که در جهان سری بازی The Last of Us جریان دارد، به‌صورت جداگانه عرضه شود. ناتی‌داگ در آگهی‌های شغلی مربوط‌به بخش چندنفره می‌نویسد: «ما به‌دنبال این هستیم که همان سطح از جاه‌طلبی و کیفیت را که تبدیل به امضای بازی‌های داستانی ناتی‌داگ شده‌اند، به این تجربه‌ی چندنفره بیاوریم».

از آن‌جایی که Factions یعنی حالت آنلاین بازی The Last of Us سال ۲۰۱۳ و نسخه‌ی ریمستر آن به‌شدت با استقبال گیمرها مواجه شد، طبیعی است که ناتی‌داگ بخواهد آن را با چندنفره جدید به مرحله‌ی بعدی ببرد. احتمالا وقتی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به عرضه‌ی چند بازی مولتی‌پلیر بزرگ در آینده‌ی نزدیک برای کنسول‌های پلی استیشن اشاره داشت، یکی از پروژه‌های مد نظر در حقیقت همین بازی مولتی‌پلیر لست آو آس بوده است.

اکنون بیشتر از یک سال از نخستین صحبت رسمی ناتی‌داگ راجع به بخش آنلاین بازی The Last of Us Part II می‌گذرد. در نتیجه شاید بتوان امیدوار بود که به‌زودی ناتی‌داگ سراغ ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به آن برود.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده