// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۱

همکاری مرسدس بنز با مدیا مولکول در بازی Dreams

مرسدس بنز و استودیوی مدیا مولکول با همکاری هم یک بازی پلتفرمر در دنیای Dreams ساخته‌اند که در آینده‌ای جریان دارد که انسان‌ها وقت کافی برای رشد خلاقیت خود پیدا کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، خودروساز آلمانی مرسدس بنز با استودیوی Media Molecule نوعی همکاری را برای ساخت یک بازی دوبعدی روایت‌محور در دنیای بازی Dreams شروع کرده است. نام این بازی Dreams and Mercedes-Benz است و در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) در دریمز منتشر خواهد شد. همچنین این‎طور که گفته شده، این بازی قرار است بازیکنان را به تفکر درباره‌ی آینده‌ دعوت کنند.

یکی دیگر از موارد همکاری غافلگیرکننده‌ی این دو شرکت، برگزاری رویداد Game Jam دیگری در دریمز است. این رویداد درون بازی قرار است از ۱۳ تا ۲۸ ژوئیه (۲۲ تیر تا ۶ مرداد) در دریمز برگزار شود و شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند مواردی را از همکاری بین مدیا مولکول و مرسدس بنز کشف کنند.

خود بازی Dreams and Mercedes-Benz و رویداد پس از آن هردو یک تم مشترک خواهند داشت: «آینده را تصور کن.» تریلری کوتاه از این بازی منتشر شده که در آن هیچ نشانی از تبلیغات برای ماشین‌های گران‌قیمت و جدید بنز وجود ندارد و هنوز مشخص نیست که این خودروساز آلمانی قرار است از همکاری خود با مدیا مولکول چه نفعی ببرد. البته بنز از این گفته که مدیا مولکول «شریکی بسیار عالی است و این همکاری می‌تواند تعامل بنز را با جامعه‌ی گیمرها به سطح جدیدی ارتقا دهد.» شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

از طرفی مدیا مولکول بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرده که در آن جزئیات خاصی از این همکاری ارائه نمی‌شود و تنها بر ارزشمند بودن خلاقیت آینده‌نگرانه و بی‌مرز تاکید شده است. شیفون ردی، رئیس استودیوی مدیا مولکول می‌نویسد: «بهترین همکاری‌ها آن‌هایی هستند که به خلق یک چیز جدید، غیرمنتظره و هیجان‌انگیز ختم شوند. مرسدس بنز شریکی الهام‌بخش برای شروع اولین پروژه‌ی Co-Lab ما بوده است. تیم مرسدس بنز در جریان مراحل توسعه‌ی این بازی ما را تشویق می‌کرد ذهن‌مان را آزاد بگذاریم و آینده را تصور کنیم.»

ردی ادامه می‌دهد: «از اینکه می‌بینیم اسکات وندربرگ، متخصص‌ دریمز [در مدیا مولکول] توانسته یک سبک بازی کاملا متفاوت به دریمز اضافه کند، بسیار خوشحالیم. از مرسدس بنز بابت اینکه اولین همکار ما در یک پروژه‌ی Co-Lab بوده، متشکریم. امیدواریم این همکاری اولین در نوع خود باشد و شاهد ادامه‌ی این دست از پروژه‌ها در آینده باشیم.»

جهان بازی Dreams and Mercedes-Benz قرار است در سال ۲۰۷۸ جریان داشته باشد. دوره‌ای که ربات‌ها در خدمت انسان‌ها هستند و بسیاری از کارهای آن‌ها را انجام می‌دهند و به همین خاطر انسان‌ها این فرصت را به‌دست آورده‌اند تا «رابطه‌ی خود را با خلاقیت، طبیعت و با همدیگر» به تعالی برسانند. این‌طور که گفته شده، ایده‌ی اصلی ساخت این بازی به ذهن الکساندر کادین رسیده که یک متخصص هوش مصنوعی است. سپس تیم مرسدس بنز نیز ایده‌ها و موارد مدنظر خود را به آن اضافه کرده‌اند و کل این پکیج توسط اسکات وندربرگ و دیگر اعضای مدیا مولکول در بازی Dreams خلق شده است.

باتوجه‌به اینکه نه بنز و نه مدیا مولکول توضیحات شفافی درباره‌ی Dreams and Mercedes-Benz نداده‌اند، تنها باید منتظر بمانیم و ببینیم که این همکاری به ساخت چه اثری ختم شده است و آیا باید منتظر رونمایی از یک ماشین خودران آینده‌نگرانه از بنز در این بازی باشیم یا این شرکت هدف دیگری از ساخت آن دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این همکاری چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را درخصوص محتوای بازی Dreams and Mercedes-Benz با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده