// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴

جزئیات خیره‌کننده در ویدیو مقایسه Horizon Forbidden West با دنیای واقعی

ویدیویی در اینترنت منتشر شده که سان‌فرانسیسکوی پساآخرالزمانی بازی Horizon Forbidden West را با محیط واقعی این شهر مقایسه می‌کند و در آن می‌بینیم که سازندگان توجه فوق‌العاده‌ای به جزئیات محیطی نشان داده‌اند.

ویدیویی به‌تازگی در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده که در آن محیط درون بازی Horizon Forbidden West را که برگرفته از سان‌فرانسیسکو است، با عکس‌های واقعی از این شهر مقایسه می‌کند. در این ویدیو شاهد هستیم که استودیوی Guerrilla Games توجه زیادی به جزئیات طراحی نقشه‌ی بازی داشته و می‌بینیم که بسیاری از مکان‌ها و بناهای مهم سان‌فرانسیسکو با مقیاس تقریبا دقیقی در بازی پیاده شده‌اند؛ مکان‌هایی شامل پل گلدن گیت، خیابان لومبارد که خیابانی مارپیچ و معروف در این شهر است، ساختمان هنرهای زیبا، برج معروف سان‌فرانسیسکو که به نام هرم ترنزامریکا شناخته می‌شود، ساختمان شورای شهر و ساختمان Ferry. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر مقیاس باورپذیر بناهای سان‌فرانسیسکو در Horizon Forbidden West، مورد جالب دیگری که می‌توان در این ویدیو متوجه شد، این است که زمانی‌که الوی، پروتاگونیست بازی نقشه‌ی آمریکا را در تریلر گیم‌پلی اخیر هورایزن فوربیدن وست باز می‌کند، بخشی از خاک این کشور یعنی ایالت فلوریدا دیگر در این نقشه وجود ندارد.

درباره‌ی این موضوع می‌توان این‌طور حدس زد که در دنیای مجموعه‌ بازی هورایزن گرمایش زمین باعث آب شدن یخ‌های قطبی و بالا آمدن آب اقیانوس‌ها شده و درنتیجه بسیاری از مناطق ساحلی در دنیای این بازی به زیر آب رفته‌اند. از طرفی همین موضوع گرمایش زمین باعث شده شهر سان‌فرانسیسکو که در حال حاضر دارای آب‌و‌هوایی معتدل و مدیترانه‌ای است، در زمان بازی‌های هورایزن به منطقه‌ای استوایی تبدیل شود.

بازی‌های فرست پارتی سونی به‌خاطر توجه خارق‌العادشان به جزئیات نزد بازیکنان شناخته‌شده هستند. جدیدترین مثال آن نیز بازی The Last of Us Part 2 است که توانست یک سیاتل پسا‌آخرالزمانی را با جزئیاتی فوق‌العاده به تصویر بکشد و این‌طور که مشخص است، بازیکنان در Horizon Forbidden West نیز احتمالا باید منتظر جزئیات محیطی در حد جدیدترین اثر ناتی داگ باشند. هورایزن فوربیدن وست در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی توجه به جزئیات در Horizon Forbidden West چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده