// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۵

بازی Death Stranding Director’s Cut رده‌بندی سنی شد

باتوجه‌به انتشار رده‌بندی سنی بازی Death Stranding Director’s Cut در سایت رسمی ESRB ظاهرا فاصله‌ی زیادی تا تجربه‌ی کامل‌ترین نسخه از جدیدترین ساخته‌ی هیدئو کوجیما نداریم.

در رویداد افتتاحیه سامر گیم فست سال ۲۰۲۱ میلادی، هیدئو کوجیما به رونمایی از بازی Death Stranding Director’s Cut پرداخت. شایعات از ماه‌ها قبل به این نسخه و عرضه‌ی آن برای کنسول PS5 سونی اشاره داشتند و می‌گفتند که علاوه‌بر پیشرفت‌های فنی، از محتواهای بیشتر نیز بهره می‌برد. بازی دث استرندینگ از استودیو کوجیما پروداکشنز در سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلی استیشن 4 و در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد.

جف کیلی در افتتاحیه سامر گیم فست گفت که تنها چند هفته تا انتشار اطلاعات مفصل و کامل از بازی Death Stranding Director’s Cut باقی مانده است. درجه‌ی سنی بازی توسط ESRB (هیئت رده‌بندی سرگرمی‌های نرم‌افزاری)  شد و نسخه‌ی جدید دث استرندینگ را مثل نسخه‌ی عادی مناسب گیمرهای بزرگسال (گروه سنی مثبت ۱۷ سال) می‌داند. باتوجه‌به رخ دادن این اتفاق نیز احتمالا هم اخبار بازی کامل و هم خود محصول خیلی زود از راه می‌رسند.

از آن‌جایی که این‌روزها صحبت‌های زیادی راجع به کنفرانس جدید پلی استیشن سونی به گوش می‌رسند، عده‌ای احتمال می‌دهند که در همان رویداد شاهد معرفی کامل بازی Death Stranding Director’s Cut باشیم. اما شاید ESRB اشاره‌ی اندکی به محتواهای جدید نسخه‌ی کامل دث استرندینگ داشته باشد. ما در تریلر رونمایی از این نسخه هم شاهد اشاراتی واضح به مخفی‌کاری و سری بازی متال گیر بودیم. حالا در توضیحات ESRB می‌خوانیم: «در برخی از مراحل، می‌تواند مخفیانه دخل دشمن‌ها را بیاورد و آن‌ها را از پشت خفه کند».

توجه داشته باشید که مطابق اطلاعات سایت ESRB، بازی Death Stranding Director’s Cut برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. از طرفی آن نقل قول که در پاراگراف قبلی خواندید، در توضیحات نسخه‌های PC و PS4 بازی دث استرندینگ به چشم نمی‌خورد. پس شاید این‌طور برداشت شود که بازی Death Stranding Director’s Cut قرار است بیشتر از بازی Death Stranding شامل اِلِمان‌های مخفی‌کارانه باشد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده