نویسنده: رضا حیدری نسب
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰

جعبه گشایی کنسول دستی MSI Claw | تازه وارد پر ادعا

شرکت MSI با عرضه کنسول Claw پا به میدان رقابت داغ بازار هندهلدهای گیمینگ گذاشته است. در این ویدیو به سراغ جعبه گشایی کنسول دستی MSI Claw خواهیم رفت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد کم کم باید به عرضه مدل‌های متنوع و مختلف کنسول‌‌های دستی گیمینگ به بازار عادت کنیم. این امر با سرعتی باورنکردنی در حال رخ دادن است. شرکت ولو با عرضه کنسول استیم دک جان دوباره‌ای به این بازار فراموش‌شده و دوست داشتنی تزریق کرد.

پس از موفقیت کم‌نظیر Steam Deck، شرکت‌های دیگر نیز از این قافله عقب نماندند و در سال‌های گذشته سعی کردند که نسخه مخصوص خود را از یک کنسول دستی گیمینگ به بازار ارائه بدهند. ایسوس با عرضه ROG Ally و لنوو با ساخت Legion Go پا به این میدان گذاشتند. حال نوبت به شرکت MSI رسیده است. شرکتی که تجربه زیادی در عرضه لبتاب‌های گیمینگ دارد.

استفاده از تراشه قدرتمند Intel در کنسول دستی Claw توجهات زیادی را به خود جلب کرد و ما نیز بی‌صبرانت منتظریم تا ببینیم این دستگاه چه عملکردی را از خود به جای خواهد گذاشت. در این ویدیو قصد داریم کنسول دستی MSI Claw را جعبه‌گشایی کرده و نگاهی به محتویات درون آن داشته باشیم.

کنسول دستی MSI Claw را فروشگاه تک سیرو در برای آنباکس و بررسی در اختیار زومجی قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت سخت‌افزارهای گیمینگ به سایت این فروشگاه سر بزنید.

برای حمایت از زومجی، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا تجربه استفاده از این کنسول دستی را داشته‌اید؟‌ دیدگاه و نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده