// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

عضو باسابقه استودیو آبسیدین به پلی استیشن پیوست

جاستین ای بل، آهنگساز کهنه‌کار استودیوی آبسیدین به‌تازگی به استودیوهای پلی استیشن پیوسته است. او آهنگساز برخی از بهترین بازی‌های آبسیدین بوده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جاستین ای بل (Justin E. Bell)، عضو باسابقه‌ی استودیوی Obsidian Entertainment و آهنگساز بازی The Outer Worlds به‌تازگی اعلام کرده که به‌عنوان طراح ناظر صدا به استودیوهای پلی استیشن پیوسته است. بل ۱۱ سال در آبسیدین کار کرد و آخرین سمت او کارگردان صدا بود. او همچنین موسیقی بازی‌هایی چون Grounded و Pillars of Eternity را ساخته است.

درواقع به‌نظر می‌رسد جاستین بل ازطریق یک آگهی استخدام که سونی اخیرا در لیندکین منتشر کرده بود، جذب شده است. در این آگهی به مواردی مانند استخدام فردی در سمت طراح ناظر صدا و همچنین اهمیت طراحی صدا برای سونی اشاره شده است. در این آگهی می‌خوانیم:

«ما به‌دنبال یک طراح ناظر صدا هستیم. شما به تیم پرافتخار ما می‌پیوندید تا محتوای صوتی باکیفیتی را برای پروژه‌های بازی‌سازی فرست پارتی و سکند پارتی‌مان تولید کنید. شما به‌عنوان یکی از اعضای تیم ما، این فرصت را خواهید داشت تا با برخی از بهترین بازی‌سازان این صنعت و روی برخی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های AAA پلی استیشن کار کنید.»

هرمن هولست، رئیس استودیوهای پلی استیشن چندوقت پیش گفته بود که این مجموعه در حال گسترش است و اینکه پلی استیشن به‌طور مستمر به‌دنبال جذب افراد بااستعداد در صنعت بازی یا همکاری با شرکای خارجی است. حال باتوجه‌به سابقه‌ی درخشان جاستین بل، به‌نظر می‌رسد که سونی فرد شاخصی را در زمینه‌ی موسیقی و آهنگسازی استخدام کرده است.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که باتوجه‌به پشتیبانی پلی استیشن 5 از فناوری صدای سه‌بعدی تمپست، سونی تاکید خاصی روی طراحی صدا برای بازی‌های این کنسول دارد و خب همین موضوع باعث می‌شود که آن‌ها به‌دنبال بهترین متخصصان صدا در صنعت بازی باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده