// شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۵

بازی جدید جید ریموند احتمالا دارای بخش چندنفره است

Haven Studios، استودیوی تازه‌تأسیس جید ریموند فهرست مشاغل مورد نیاز خود را برای بازی در حال ساختش منتشر کرده که در آن‌ها به بخش چندنفره و المان‌های لایو سرویس اشاره شده است.

استودیوی تازه‌تأسیس جید ریموند یعنی Haven Studios تعدادی از سمت‌های شغلی مورد نیاز خود را در وب‌سایت لینکدین فهرست کرده که در آن‌ها به مواردی چون بخش چندنفره و المان‌های لایو سرویس اشاره شده است. آن‌ها در حال ساخت یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 هستند که البته هنوز اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده است.

استودیوی هیون در حال حاضر به‌دنبال یک منهدس ارشد نرم‌افزار می‌گردد که تجربه‌ی کار در بخش‌های شبکه، بخش چندنفره‌ی بازی‌ها و بازاریابی را داشته باشد. علاوه‌براین، آن‌ها به‌دنبال جذب یک مهندس ارشد در بخش زیرساخت هسته اصلی شبکه و همچنین یک مهندس نرم‌افزارهای آنلاین با سابقه‌ی کار روی پلتفرم‌های ابری هستند.

جذب کسانی با چنین تخصص‌هایی می‌تواند نشانگر این باشد که بازی در دست ساخت هیون هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و احتمالا در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر می‌برد. البته باتوجه‌به اینکه خبر تأسیس این استودیو تازه ۳ ماه پیش به‌صورت رسمی اعلام شد، این موضوع خیلی جای تعجب ندارد.

جید ریموند بازی‌ساز کهنه‌کاری است که در تعدادی از شرکت‌های معتبر و روی بازی‌های محبوب زیادی کار کرده است. او یکی از افراد کلیدی در خلق و گسترش مجموعه‌ی Assassin’s Creed بوده و در ساخت بازی‌هایی چون Splinter Cell: Blacklist و Watch Dogs در سمت تهیه‌کننده‌ی ارشد حضور داشت.

از ریموند همچنین به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان بازی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots یاد می‌شود. این بازی‌ساز کانادایی مدتی در EA در سمت یکی از معاونان ارشد روی بازی Star Wars: Battlefront 2 کار کرد. پس از اینکه گوگل در اوایل سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که استودیوهای بازی‌سازی فرست پارتی پلتفرم استادیا را تعطیل می‌کند، ریموند نیز این شرکت را ترک و استودیوی جدید خود را تأسیس کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی جدید جید ریموند چیست؟ آیا فکر می‌کنید این بازی قرار است درکنار بخش داستانی، میزبان یک بخش چندنفره هم باشد یا اینکه یک بازی به‌کلی آنلاین و سرویس‌محور خواهد بود؟ گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده