// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۷

تریلر روز عرضه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

درحالی‌که گیمرهای چند کشور دنیا مشغول تجربه‌ی رچت اند کلنک: ریفت اپارت هستند و طی ساعات آتی بازی برای بازارهای دیگر هم عرضه می‌شود، اینسامنیاک گیمز آخرین تریلر آن را تقدیم طرفدارها کرد.

در بازی جدید استودیو اینسامنیاک گیمز که به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود، سلاح Dimensionator با به وجود آوردن پورتال‌های پرشمار بین جهان‌های موازی مختلف، ابعاد گوناگون را به خطر انداخته است. پس رچت، کلنک و صد البته ریوت باید در دنیاهای مختلف تلاش برای نابود ساختن و شکست دادن دکتر نفاریوس را داشته باشند. حالا اشخاصی که بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را به‌صورت دیجیتالی خریداری کرده‌اند، کمتر از ۲۴ ساعت دیگر می‌توانند مشغول تجربه‌ی آن روی کنسول PS5 شوند.

اکنون رچت و کلنک: ریفت اپارت با ۱۰۰ بررسی به میانگین امتیازات ۸۹ از ۱۰۰ منتقدان در متاکریتک دست یافته است. اعضای اینسامنیاک گیمز ضمن جشن گرفتن این موفقیت، طی روزهای اخیر از این گفتند که چگونه جدیدترین بازی Ratchet & Clank را بدون کرانچ ساختند؛ بدون آن که فشار کاری غیرمنصفانه و بیش از اندازه را تحمل کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

در این تریلر می‌توان کارها و حرکات مختلف شخصیت‌های متفاوت بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، تنوع اسلحه، چند سیاره جدید، گرافیک چشم‌نواز و لود شدن سریع موارد مختلف با SSD بسیار پرسرعت پلی استیشن 5 را به تماشا نشست.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده