نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۹

احتمال انتشار محتوای داستانی جدید برای بازی Ghost of Tsushima

طبق شایعه‌ی جدید، محتوای داستانی و جداگانه‌ی بازی Ghost of Tsushima به‌زودی معرفی و در سال جاری راهی کنسول‌های نسل ۸ و ۹ سونی خواهد شد.

کمتر از یک ماه دیگر به‌ یک سالگی عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima می‌رسیم و صحبت پیرامون این ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی استودیوی ساکرپانچ بیشتر از همیشه شده است. جدا از اخباری که اخیرا پیرامون پورت احتمالی این اثر برای پی سی می‌شنویم، امروز با یک شایعه‌ی جدید و بسیار هیجان‌انگیز سراغتان آمده‌ایم!

در جریان آخرین اخبار بازی و طبق صحبت‌های کاربر Shpeshal_Nick در توییتر که تا به‌امروز اطلاعات فراوانی از محصولات سونی را به‌درستی فاش کرده بود، به‌نظر می‌رسد که تیم ساکرپانچ مشغول تولید یک بسته‌ی الحاقی داستانی است که آن را در قالب یک بازی کاملا جدا و ۵۰ دلاری (Standalone) عرضه خواهد کرد. طبق صحبت‌های شخص نام‌برده، محتوای داستانی مورد بحث در سال جاری و به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد شد. عنوان Ghosts of Ikishima (اشباح ایکی‌شیما) به‌نظر می‌رسد که نام این محتوای داستانی باشد.

پوستری زیبا از محیط بازی Ghost of Tsushima

خلوت بودن تقویم بازی‌های سونی در سال ۲۰۲۱ و سابقه‌ی سونی در تولید و عرضه‌ی محتویات داستانی جداگانه برای آثار موفق خود (محتوای First Light برای InFamous Second Son، محتوای Lost Legacy برای آنچارتد 4، محتوای Left Behind برای The Last of Us و محتوای Miles Morales برای بازی Spider-Man) این شایعه‌ی را ملموس‌تر می‌کند. باید صبر کنیم و ببینیم که واکنش سونی و ساکرپانچ به‌این خبر چه خواهد بود. احتمالا در سالگرد یک سالگی گوست آو سوشیما یا طی رویداد ویژه‌ی سونی که به‌احتمال زیاد در تیر ماه برگزار خواهد شد، از این محتوای جدید پرده‌برداری شود.

ایکی‌شیما/جزیره‌ی ایکی (IkiShima) درکنار سوشیما از جمله جزیره‌های منطقه‌ی «ناگاساکی» است که مابین ژاپن و کره واقع شده است. اگر چنین محتوای داستانی واقعا در دست تولید باشد، احتمالا در آن پخش شدن افسانه‌ی «شبح/جین ساکای» مابین اهالی و سامورایی‌های جزیره‌ی «ایکی‌» و الهام‌بخشی گوست طی مبارزه آن‌ها با مغول‌ها را شاهد باشیم.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده