// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵

تجربه آفلاین بازی Redfall میسر می‌شود

در آخرین به‌روزرسانی بازی Redfall شاهد اضافه‌شدن حالت آفلاین و امکان توقف در تجربه تک‌نفره خواهیم بود.

با اینکه بازی Redfall با تعطیلی استودیو آرکین آستین به پایان راه خود رسید، اما طرفدارها می‌توانند منتظر یک آپدیت نهایی باشند. این استودیو در توییت جدیدی اعلام کرد که به‌روزرسانی چهارم بازی در دست توسعه قرار دارد و حالت آفلاین و امکان توقف در بخش تک‌نفره را اضافه می‌کند. همچنین دو سیستم Neighborhood و Nest بهبود می‌یابند.

هنوز زمان انتشار به‌روزرسانی نهایی Redfall مشخص نیست

تاریخ انتشار این به‌روزرسانی مشخص نیست، اما جزئیات تکمیلی به‌زودی اعلام خواهند شد. رسانه IGN گزارش داده بود که این آپدیت در ماه مِه عرضه خواهد شد، اما باتوجه‌به تعطیلی استودیو سازنده شاید این تاریخ تغییر یابد و زودتر منتشر شود.

متاسفانه دارندگان Hero Pass احتمالا دو بسته الحاقی محتوی کاراکترها را دریافت نخواهند کرد. گفته می‌شد که این دو کاراکتر اضافی در هالووین عرضه خواهند شد. بااین‌حال سازندگان در حال بازگرداندن پول خریداران نسخه Bite Back هستند که شامل هیرو پس می‌شود؛ پس احتمال انتشار این کاراکترها بسیار کم است.

بازی Redfall هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی به سرویس ایکس باکس گیم پس نیز راه یافته است و سرورهای آن فعلا از دسترس خارج نمی‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده