// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴

تاخیر مجدد نرم افزار خاص بازی Abandoned روی پلی استیشن

بازی انحصاری Abandoned از BLUE BOX Game Studios که حتی نام اصلی آن هم مشخص نیست، می‌خواهد یک نرم‌افزار خاص روی کنسول پلی استیشن 5 را تحویل گیمرها دهد.

بازی Abandoned از همان روز معرفی در بلاگ رسمی و صفحه‌ی یوتیوب رسمی پلی استیشن عجیب به نظر می‌آید؛ محصولی که به‌عنوان یک بازی مستقل انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 معرفی شد و همچنان در راز و رمز فراوان قرار دارد. یکی از عجیب‌ترین نکات مرتبط با این بازی هم آن است که سازنده می‌گوید اصلا و ابدا تا به امروز آن را نشان نداده است و هرچه که بازیکن‌ها دیدند، صرفا قرار بود با فوتیج‌های غیرواقعی آن‌ها را مهیای محصول اصلی کند که نام آن با S آغاز می‌شود و با L به اتمام می‌رسد.

در عین رد شدن شایعات توسط جف کیلی و خود BLUE BOX Game Studios، تنها نگاه انداختن به تعداد دنبال‌کنندگان صفحات رسمی این تیم تقریبا بی‌نام‌ونشان ثابت می‌کند که ماجرا چه‌قدر بزرگ شده است. همچنان افراد زیادی هستند که باور دارند BLUE BOX Game Studios حقه‌ی جدید هیدئو کوجیما برای معرفی دوباره‌ی بازی سایلنت هیلز است. این وسط فعلا همه منتظر آن نرم‌افزار هستند که به‌زودی روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود؛ نرم‌افزاری که در آینده تمامی تریلرها و تصاویر بازی به‌صورت واقعی توسط سخت‌افزار کنسول روی آن خروجی داده می‌شوند. بدون شک برخورداری یک بازی مستقل از تیمی ناشناخته از یک نرم‌افزار ویژه روی کنسول PS5، عجیب به نظر می‌آید. اصلا چرا سونی به یک تیم کوچک اجازه داد که با تریلر غیرواقعی و اسم غیرنهایی به معرفی بازی ویدیویی خود در بلاگ رسمی پلی استیشن و کانال یوتیوب بزرگ آن بپردازد؟

پس از یک تأخیر به نظر می‌رسید که بالاخره در تاریخ ۲۲ جون/ژوئن (۱ تیر) شاهد عرضه‌ی این نرم‌افزار روی پلی استیشن 5 خواهیم بود. اما سازندگان آن را مجددا تأخیر زدند و گفتند که به خاطر مشکلات مربوط‌به بومی‌سازی، نرم‌افزار با سه روز تأخیر عرضه می‌شود. پس جمعه‌ی این هفته دارندگان کنسول پلی استیشن 5 شاید بالاخره سرنخ جدید راجع به این بازی عجیب دریافت کنند.

نمی‌توان انکار کرد که باتوجه‌به معرفی شدن بازی Metal Gear Solid V توسط یک استودیو دروغین (Moby Dick Studios) و معرفی بازی PT توسط یک استودیو دروغین دیگر (7780Studios)، روی کاغذ غیرممکن نیست که هیدئو کوجیما مجددا مشغول پنهان کردن حقیقت باشد. اما بلو باکس گیم استودیوز بارها تاکید کرد که با کوجیما، کونامی و سایلنت هیل هیچ ارتباطی ندارد. آتش تئوری‌ها خاموش نشده است و از قضا مدام بیشتر و بیشتر شعله می‌گیرد. گیمرها موفق به پیدا کردن انواع‌واقسام نشانه‌ها شده‌اند. مثلا نه‌تنها دو حرف نخست اسم حسن قهرمان (Hasan Kahraman) که به‌عنوان سازنده‌ی اصلی بازی Abandoned معرفی می‌شود با هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) یکسان است، بلکه اگر Hideo را از ژاپنی به ترکی ترجمه کنید، دقیقا با عبارت Kahraman روبه‌رو می‌شوید. البته افراد مخالف با این تئوری‌ها تمامی نکات پیداشده توسط گیمرها را اتفاقی و بی‌معنی می‌دانند.


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده