// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰

استودیو سازنده Dauntless با تعدیل نیرو مواجه شد

استودیو Phoenix Labs، سازنده دو بازی Dauntless و Fae Farm با تعدیل نیرو مواجه شد و پروژه‌های دیگر خود را لغو کرد.

استودیو Phoenix Labs، سازنده دو بازی Dauntless و Fae Farm با تجدید ساختار رو‌به‌رو شده است که در نتیجه آن شاهد تعدیل نیروها و لغو پروژه‌های آن‌ها هستیم. با اینکه تعداد دقیق کارمندهای اخراج‌شده اعلام نشده است، اما کریس مورنس، مهندس ارشد سابق استودیو می‌گوید که نزدیک ۱۴۰ کارمند تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

فینکس لبز در ونکوور و مونترآل کانادا دفاتری دارد و این اخراج را آخرین گزینه برای بقای استودیو عنوان کرده است: «ما در حال سازمان‌دهی دوباره استودیو هستیم تا روی Dauntless و Fae Farm، آثار لایو-سرویس باکیفیت خود و ارائه خدمت به بازیکنان این دو تمرکز کنیم. این یعنی متاسفانه کار روی دیگر پروژه‌ها لغو شده است که بسیاری از همکاران ما را به‌طور مستقیم تحت تأثیر قرار می‌دهد. این موضوع را به همه افراد تأثیرپذیرفته اطلاع خواهیم داد. این تجدید ساختار آسان نبود و واقعا آخرین گزینه برای تضمین بقا و رشد فینکس لبز در بلندمدت به‌حساب می‌آمد.»

استودیو Phoenix Labs در ادامه این بیانیه اظهار داشت: «واقعا دشوار است که به زبان بیاوریم تا چه اندازه برای کارکنان پرشور و بااستعداد مشغول به کار روی پروژه‌ها ارزش قائل هستیم. تمام تلاش خود را برای کمک به این افراد به کار خواهیم گرفت و همه استودیوهای طالب استعدادهای درخشان را تشویق می‌کنیم تا با این کارکنان منحصربه‌فرد صحبت کنند که بخشی از همراهان ما در طول مسیر بودند.»

تصویر هنری پروژه‌های لغو شده استودیو Phoenix Labs

این استودیو در سال ۲۰۱۴ توسط سه کارمند سابق Riot Games تأسیس شد و تاکنون دو بازی عرضه کرده است: Dauntless، یک بازی نقش‌آفرینی چندنفره کلان در سال ۲۰۱۹ و Fae Farm، یک بازی نقش‌آفرینی شبیه‌ساز کشاورزی در سال ۲۰۲۳. هر دو بازی با استقبال منتقدان رو‌به‌رو شدند. پروژه‌های لغوشده استودیو دامنه وسیعی از سبک‌ها را در برمی‌گرفتند: فانتزی، علمی-تخیلی، اکشن، استراتژی و هر چیزی بین این سبک‌ها.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده