جدیدترین اخبار فیلم فیل اسپنسر| رییس ایکس باکس

فیل اسپنسر متولد ۱۹۶۸ یک مدیر اجرایی تجاری است که هم‌اکنون رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت است.

فیل اسپنسر: ما می‌خواهیم Call of Duty را روی کنسول های پلی استیشن نگه داریم

فیل اسپنسر با یک توییت گفت که به تمام قراردادهای موجود بین سونی و اکتیویژن بلیزارد احترام خواهد گذاشت.

عبور تعداد مشترکین سرویس گیم پس از مرز ۲۵ میلیون نفر

فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس باکس، اعلام کرد که تعداد کاربران سرویس گیم پس با رشد چشمگیری مواجه شده و اکنون از مرز ۲۵ میلیون نفر عبور کرده است.

فیل اسپنسر: معرفی رقیب گیم پس توسط پلی استیشن اجتناب ناپذیر است

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس درباره شایعات معرفی رقیب ایکس باکس گیم پس از سوی سونی و ورود بازی‌های پلی استیشن به پلتفرم پی سی صحبت کرده است.

تمایل فیل اسپنسر به بن شدن کاربران متخلف روی تمام پلتفرم‌ ها

فیل اسپنسر دوست دارد روزی را ببیند که کاربران متقلب و متخلف به‌صورت یکپارچه از همه‌ی پلتفرم‌های بازی بن می‌شوند.

فیل اسپنسر: ساخت کینکت خدمت بزرگی به صنعت بازی بود

فیل اسپنسر می‌گوید ساخت Kinect یکی از بزرگ‌ترین خدماتی است که ایکس باکس به صنعت بازی کرده است و اینکه این محصول سبد بازی‌های ایکس باکس را متنوع‌تر کرد.

فیل اسپنسر: ایکس باکس امروز استودیو بانجی را از دست نمی‌داد

فیل اسپنسر می‌گوید اکوسیستم فعلی ایکس باکس آن‌قدر رشد کرده است که اگر استودیو بانجی را هنوز در اختیار داشت، آن را از دست نمی‌داد.

فیل اسپنسر: سایکوناتز 2 بهترین بازی سال است

فیل اسپنسر گفت که Psychonauts 2، محصول استودیو Double Fine ایکس باکس به نظر او احتمالا بهترین بازی سال ۲۰۲۱ است.

انتقاد فیل اسپنسر از اکتیویژن بلیزارد با افزایش اتهامات واردشده به شرکت

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس شرکت مایکروسافت گفت که عمیقا با خواندن گزارش‌های جدید مربوط‌به اکتیویژن بلیزارد اذیت شده است.

تمایل فیل اسپنسر به اجرا اکثر بازی‌ های قدیمی روی پلتفرم‌های جدید

فیل اسپنسر دوست دارد صنعت بازی به سمتی حرکت کند که تقریبا تمام بازی‌های قدیمی روی پلتفرم‌های جدید اجرا شوند هر کسی بتواند هر بازی‌ای را بخرد و تجربه کند.

اظهار پشیمانی فیل اسپنسر از نمایش زودهنگام بازی Halo Infinite

فیل اسپنسر از تصمیم گیری درباره زمان رونمایی از بازی هیلو اینفینیت اظهار پشیمانی کرده و عقیده دارد تیم او باید درباره میزان آمادگی بازی برای نمایش عمومی با خودشان صادق می‌بودند.

مایکروسافت از فیل اسپنسر می‌خواهد برای خود به فکر جانشین باشد

فیل اسپنسر به‎‌تازگی فاش کرد که مایکروسافت از او می‌خواهد رئیس بعدی ایکس باکس را از همین حالا مشخص کند.

بازی The Elder Scrolls 6 در انحصار ایکس باکس خواهد بود

فیل اسپنسر در مصاحبه با مجله GQ تایید کرد که بازی The Elder Scrolls VI در انحصار کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم PC خواهد بود.

Forza Horizon 5 و تبدیل شدن به موفق‌ترین بازی مایکروسافت در زمان عرضه

فیل اسپنسر اعلام کرد تاکنون بیش از ۴.۵ میلیون بازیکن به تجربه بازی Forza Horizon 5 پرداخته‌اند تا به موفق‌ترین بازی مایکروسافت در زمان عرضه تبدیل شود.

برنامه مایکروسافت برای سرمایه‌گذاری بیشتر روی بازی های کژوال

فیل اسپنسر تمایل دارد که ایکس باکس بیشتر از قبل روی استودیوها و بازی‌هایی سرمایه‌گذاری کند که تجربه‌های جمعی، کژوال و مناسب همه‌ی سنین ارائه می‌دهند.

فیل اسپنسر: علاقه‌ای به ساخت هدست واقعیت مجازی نداریم

فیل اسپنسر هدست‌های واقعیت مجازی و شرکت‌هایی که آن‌ها را تولید می‌کنند، تحسین می‌کند. او اما می‌گوید ایکس باکس وارد این حوزه نمی‌شود و می‌خواهد تمرکز خود را روی تولید نرم‌افزار و بازی بگذارد.

فیل اسپنسر: همچنان به خرید استودیوهای بیشتر ادامه می‌دهیم

فیل اسپنسر اخیرا در مصاحبه‌ با وال استریت ژورنال گفت ایکس باکس همچنان به‌دنبال خرید استودیوهای بیشتر است و فعلا از این کار دست نمی‌کشد.

فیل اسپنسر: مشکل کمبود کنسول بازی تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس می‌گوید که به احتمال بسیار زیاد مشکل جهانی کمبود کنسول‌های نسل نهم تا سال ۲۰۲۲ نیز ادامه خواهد داشت.

فیل اسپنسر: سرویس xCloud به‌خوبی روی Steam Deck کار می‌کند

فیل اسپنسر چند روزی است که مشغول بازی با یک Steam Deck است و می‌گوید این دستگاه به‌خوبی از پس اجرای سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس برمی‌آید.

فیل اسپنسر به دنبال کپی‌ کردن از استراتژی سونی در بلاک‌باسترهای انحصاری‌ نیست

فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس اخیراً درباره استراتژی مایکروسافت در خصوص بازی‌های بزرگ انحصاری صحبت کرده و خاطر نشان کرده که رویکرد این شرکت، حول محور اصالت و ابتکار عمل آن‌ها قرار می‌گیرد.

فیل اسپنسر: بدم نمی‌آید ایکس باکس گیم پس به پلتفرم‌های دیگر نیز بیاید

فیل اسپنسر از این می‌گوید که هدف نهایی مایکروسافت این است که بتواند گیم پس را روی هر دستگاهی عرضه کند. او البته اشاره می‌کند که در این مسیر موانعی نیز وجود دارند.

صفحه ۴ از ۲۲