نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸

فیل اسپنسر: سایکوناتز 2 بهترین بازی سال است

فیل اسپنسر گفت که Psychonauts 2، محصول استودیو Double Fine ایکس باکس به نظر او احتمالا بهترین بازی سال ۲۰۲۱ است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس مایکروسافت از همین حالا بازی Psychonauts 2 استودیوی دابل فاین را به‌عنوان بهترین بازی سال خود انتخاب کرده است. با اینکه سال ۲۰۲۱ میلادی مملو از تأخیر در عرضه‌ی آثار بسیار مورد انتظار بود، اما به همان اندازه بازی‌های لایق توجهی را داشتیم که در ماه آینده برای کسب جوایز معتبر در مراسم The Game Awards با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

فیل اسپنسر اخیرا در گفت‌وگو با میجر نلسون از تیم ایکس باکس، اظهار داشت که از نظر او Psychonauts 2 احتمالا بهترین بازی سال به شمار می‌آید. رئیس ایکس باکس همچنین این بازی را بهترین ساخته‌ی Double Fine Productions تا به امروز نامید؛ استودیو بازی‌سازی خوبی که در سال ۲۰۱۹ توسط ایکس باکس خریداری شد. فیل اسپنسر در این‌باره توضیح داد: «راستش را بخواهید [سایکوناتز 2] برای من احتمالا بهترین بازی سال است و حقیقتا بازی حیرت‌انگیزی به‌شمار می‌آید. به‌عنوان یک طرفدار اعتقاد دارم که [این بازی] بهترین اثر دابل فاین تا به امروز است».

فیل اسپنسر همچنین به یاد می‌آورد که پیش از عرضه‌ی بازی Psychonauts 2 به‌سراغ تجربه‌ی نسخه‌ی اول سایکوناتز رفت و از رضایت‌بخش بودن آن شگفت‌زده شد. رئیس ایکس باکس گفت: «من درواقع قبل از اینکه Psychonauts 2 به بازار عرضه شود، یک‌بار دیگر ازطریق قابلیت Backward compatibility نسخه‌ی اول بازی را تجربه کردم و بسیار تحت تاثیر قابل قبول بودن آن پس از گذشت این همه سال قرار گرفتم». به‌تازگی با‌ آرا مردمی، Psychonauts 2 جایزه‌ی بهترین بازی سال پلتفرم ایکس باکس را در سی‌ونهمین دوره‌ی مراسم گلدن جوی‌استیک اواردز دریافت کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Psychonauts 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 4 قابل تجربه است. البته نسخه‌ی نسل ۸ سایکوناتز 2 به خوبی روی کنسول PS5 هم اجرا می‌شود. این بازی پلتفرمر با داستان جالب و پرداختن به موضوعاتی چون مشکلات روحی و روانی، شخصیت‌پردازی خاص کاراکتر‌ها، طنز سازگار با فضای کلی اثر، تنوع و خلاقیت مثال‌زدنی مراحل، قابلیت‌های جذاب شخصیت Raz، موارد مخفی ارزشمند و جلوه‌های بصری بسیار خوب توانست نمره‌ی ۹.۵ را از زومجی دریافت کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده