نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

اظهار پشیمانی فیل اسپنسر از نمایش زودهنگام بازی Halo Infinite

فیل اسپنسر از تصمیم گیری درباره زمان رونمایی از بازی هیلو اینفینیت اظهار پشیمانی کرده و عقیده دارد تیم او باید درباره میزان آمادگی بازی برای نمایش عمومی با خودشان صادق می‌بودند.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله British GQ به حواشی اولین رونمایی از بازی Halo Infinite پرداخته و مسائل تازه‌ای را در رابطه با این تصمیم با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. وی با اشاره به اینکه این بازی نباید به‌عنوان بازی زمان عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس انتخاب می‌شد، گفت که تیم سازندگان بازی باید نسبت به اینکه آیا این اثر آماده‌ی نمایش عمومی بوده یا نه، واقع بینانه‌تر تصمیم می‌گرفتند.

رونمایی پرسروصدای بازی هیلو اینفینیت، به انتقاد شدید طرفداران از جلوه‌های گرافیکی بازی و در نتیجه تأخیر در زمان عرضه‌ی این بازی منجر شد. اسپنسر در بخشی از گفتگوی خود در رابطه می‌گوید: «من از عملکردمان در زمان نمایش این بازی راضی نیستم. نباید اولین نمایش بازی و صحبت کردن درباره آن را در زمان عرضه‌ی کنسول‌ها انجام می‌دادیم و در فاصله‌ی کمتر از یک ماه زمان انتشار آن را عوض می‌کردیم.»

رئیس ایکس باکس در ادامه اضافه کرد که تصمیم‌گیری در خصوص تأخیر در زمان عرضه‌ی بازی Halo Infinite آن هم چند ماه قبل از تاریخ برنامه‌ریزی شده، به هیچ عنوان تلاشی برای فریب دادن کسی نبود؛ بلکه «این تصمیم بیشتر از سر امیدواری بود. البته فکر نمی‌کنم که امید استراتژی خیلی خوبی برای توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی باشد و باید از قبل متوجه آن می‌شدیم و با خودمان صادق می‌بودیم.»

گرافیک بازی هیلو اینفینیت

حالا این تأخیر بیش از یک سال طول کشیده اما نشانه‌های اولیه حاکی از آن است که به‌نظر ارزش این انتظار طولانی مدت را داشته است. بعد از نمایش موفقیت‌آمیز گیم‌پلی کمپین داستانی و دسترسی اولیه‌ به بخش‌هایی از این بازی، بسیاری از نشریات و منتقدان اعتقاد دارند که بیشتر نگرانی طرفداران از این بازی مورد انتظار برطرف شده و به‌نظر می‌رسد که اینبار با بازی خوش ساخت و کاملاً رضایت بخشی روبه‌رو خواهیم بود. بررسی‌های فنی انجام شده از حالت چندنفره‌ی بازی نیز اشتیاق ما را برای این بازی دوچندان کرده است.

حتی طراحی گرافیکی شخصیت Craig که بعد از اولین نمایش بازی به یک میم بامزه در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده بود نیز حالا به‌عنوان یکی از نقاط قوت جلوه‌های گرافیکی بازی در نظر گرفته می‌شود. توسعه‌دهندگان هیلو اینفینیت در استودیوی 343Industries در توضیحات خود گفته بودند که کریگ «یکی از عواملی بود که در تلاش مستمر توسعه‌دهندگان برای رسیدن به نقطه‌ی رضایت بخش نقش مهمی ایفا می‌کرد. این نمونه‌ی خوبی از میزان اهمیت تیم 343 برای همراهی با انتظارات جامعه‌ی طرفداران Halo و توجه به خواسته‌های آن‌ها است.»

ارتقاء گرافیک شخصیت کریگ از زمان رونمایی بازی هیلو اینفینیت

حالا کمتر از یک ماه تا زمان عرضه بازی Halo Infinite زمان باقی مانده و مطابق انتظارات، در پایان برنامه بیستمین سالگرد Xbox، استودیوی 343 اینداستریز اعلام کرد که بازیکنان می‌تواند از همین الان بخش چندنفره بازی Halo Infinite را دانلود و تجربه کنند. لازم به توضیح است که بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت رایگان یا F2P است و بدین ترتیب برای دانلود و تجربه آن نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارید.

بخش داستانی بازی Halo Infinite همچنان قرار است در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده