نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۸

عبور تعداد مشترکین سرویس گیم پس از مرز ۲۵ میلیون نفر

فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس باکس، اعلام کرد که تعداد کاربران سرویس گیم پس با رشد چشمگیری مواجه شده و اکنون از مرز ۲۵ میلیون نفر عبور کرده است.

ساعاتی پیش مایکروسافت اعلام کرد که با پرداخت مبلغ ۶۸.۷ میلیارد دلار قرار است اکتیویژن بلیزارد را تصاحب کند؛ اتفاقی که باعث می‌شود مجموعه‌های بزرگی چون Call of Duty، دیابلو، Overwatch، کرش بندیکوت و غیره به مجموعه‌ بازی‌های دیگر ایکس باکس اضافه شوند. همچنین مشترکین گیم پس بدون شک از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شد؛ چرا که بازی‌های اکتیویژن بلیزارد از روز اول در اختیار کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.

حال به‌تازگی و پس از اعلام بمب خبری ردموندی‌ها، فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس باکس، درخصوص تاثیر خرید اکتیویژن روی آینده سرویس گیم پس اطلاعاتی ارائه داد. براین‌اساس همانند رویه‌ای که مایکروسافت پس از تصاحب بتسدا با بازی‌هایش در پیش گرفت، آثار اکتیویژن بلیزارد نیز مسیری مشابه را دنبال خواهند کرد. اسپنسر در این مورد تاکید کرد که «تا جای ممکن تمام بازی‌های اکتیویژن بلیزارد چه پروژه‌های در دست ساخت و چه آثار مهم منتشر شده را در اختیار مشترکین سرویس گیم پس روی هر دو پلتفرم ایکس باکس و پس سی قرار خواهیم داد.»

اسپنسر در ادامه صحبت‌‌های خود به افزایش محبوبیت سرویس گیم پس در بین گیمرها نیز اشاره کرد. با استناد به اطلاعات و آمار ارائه شده، درحالی‌که تا اوایل سال ۲۰۲۱ تعداد مشترکین این سرویس حدود ۱۸ میلیون نفر تخمین زده شده بود، اما با رشدی چشمگیر اکنون این عدد از مرز ۲۵ میلیون مشترک نیز عبور کرده است. موضوعی که با تصاحب اکتیویژن بلیزارد و انتشار بازی‌های این استودیو برای مشترکین گیم پس، احتمالا محبوبیت این سرویس نیز باز هم روند صعودی خود را طی خواهد کرد.

لطفا درنهایت شما هم در این خصوص نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده