نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۶

گمانه‌زنی طرفدارها به خاطر بازی کردن Banjo-Kazooie توسط فیل اسپنسر

بعد از تجربه‌ی ۴۰ دقیقه‌ای بازی Banjo-Kazooie توسط فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، طرفداران شایعاتی از احتمال ساخت نسخه جدید یا ریمیک نسخه‌های قدیمی را مطرح کردند.

با شروع فصل تابستانی رونمایی از بازی‌های جدید، کوچک‌ترین حرکات فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس به انتشار شایعات و گمانه زنی‌های مختلف در جامعه طرفداران منجر می‌شود. اسپنسر که البته چندان هم با اشاره‌ی غیر مستقیم به پروژه‌های در دست ساخت ایکس باکس غریبه نیست، اخیرا بازی Banjo-Kazooie را تجربه کرد. رخ دادن این اتفاق باعث شد تا دوباره شایعاتی درباره ساخت بازی جدید Banjo-Threeie مطرح شود.

طرفداران با بررسی تاریخچه‌ی بازی فیل اسپنسر ازطریق سایت‌های ردیابی فعالیت ایکس باکس متوجه شدند که او در روز یکم ژوئن، پورت ایکس باکس بازی Banjo-Kazooie را اجرا کرد و بعد از ۳۷ دقیقه تجربه‌ی آن، اچیومنت Get Jiggy را با جمع‌آوری دو تکه‌ی پازل به‌دست آورده است. اسپنسر بعد از این تاریخ دیگر این بازی را اجرا نکرد و فقط Elden Ring و Ninja Gaiden Sigma را درکنار چند بازی دیگر تجربه کرده است. بااین‌حال شایعات ساخت نسخه‌ی جدید Banjo در اینترنت پخش شده است.

فیل اسپنسر رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت

البته علاوه‌بر احتمال ساخت Banjo-Threeie که در انتهای بازی Banjo-Tooie در سال ۲۰۰۰ به آن اشاره شد، امکان عرضه‌ی ریمیک بازی اول این مجموعه نیز به‌عنوان یک احتمال دیگر مطرح شده است.

اما اینکه آیا این کار یک اقدام حساب‌شده و هدفمند برای اشاره به بازی جدید Banjo-Kazooie بوده یا مدیر ایکس باکس خیلی ساده تصمیم گرفته تا قبل از ورود به Elden Ring، با یک بازی کلاسیک خوش بگذراند، موضوعی است که با گذر زمان مشخص خواهد شد. رویداد تابستانی ایکس باکس و بتسدا در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار می‌شود و اگر واقعا خبری باشد، به احتمال زیاد در این برنامه از آن خواهیم شنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده