نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲

واکنش فیل اسپنسر به تاخیر بازی های استارفیلد و ردفال

مدیرعامل بخش گیمینگ شرکت مایکروسافت در واکنش به انتشار خبر تأخیر در زمان عرضه‌ی بازی Starfield و بازی Redfall بتسدا، یک توییت را منتشر کرد.

به‌تازگی خبر رسمی عقب افتادن زمان انتشار بازی‌های Starfield و Redfall تا سال ۲۰۲۳ منتشر شد که بازخوردهای مختلفی را از سوی کاربرها به‌ دنبال داشته است. قبل از تأخیر انتظار می‌رفت که ردفال و استارفیلد بتوانند انحصاری‌های اصلی ایکس باکس در سال ۲۰۲۲ باشند. فیل اسپنسر، رئیس Xbox در توییتر نسبت به این خبر واکنش نشان داد و ضمن اشاره به اینکه نامیدی طرفدارها از تأخیر خوردن دو بازی را درک می‌کند، در ادامه گفت که کیفیت و تداوم مواردی هستند که درحال حاضر از ایکس باکس انتظار می‌رود. او گفت که پیشنهاد‌ها و بازخوردهای طرفداران را با دقت زیر نظر دارد.

در متن این توییت می‌خوانیم: «این‌گونه تصمیمات هم برای تیم سازنده‌ی بازی و هم برای طرفداران ما سخت هستند. با اینکه شخضا از دادن زمان کافی برای عرضه‌ی این بازی‌های باکیفیت به تیم سازندگان حمایت می‌کنم، بازخوردها و نظرات طرفدارها را می‌شنویم. ارائه‌ی کیفیت و ثبات، چیزی است که از ایکس باکس انتظار می‌رود و ما به تلاش خود برای برآورده کردن این انتظارات ادامه می‌دهیم».

قبل از اعلام تأخیر، بازی Starfield به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ی معرفی‌شده‌ی ایکس باکس برای سال جاری قرار بود در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شود. این بازی به همراه Redfall مثل دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد.

بازی های استارفیلد و ردفال

بسیاری از مخاطب‌ها در انتظار اولین تریلر گیم‌پلی Starfield هستند. تاد هاوارد، کارگردان بازی مدتی پیش به طرفدارها گفت که در تابستان امسال نمایش‌های کاملی از گیم‌پلی این بازی پخش می‌شود.

علاوه‌بر این، در خبر اعلام تأخیر بازی‌های Starfield و Redfall گفته شد که به‌زودی ویدیوهای گیم‌پلی آن‌ها با طرفدارها به اشتراک گذاشته خواهد شد. بنابراین می‌توانیم در کنفرانس ایکس باکس در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) انتظار این نمایش‌ها را داشته باشیم.

با اینکه هنوز بخش‌های زیادی از بازی Starfield به نمایش در نیامده است، اما در ماه‌های گذشته چند ویدیو توسط بتسدا پخش شد و جزئیات جدیدی راجع به این محصول نقش‌آفرینی نظیر مکان‌های گوناگون، داستان و سبک هنری آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. براساس اخبار بازی رسمی می‌دانیم که Redfall و Starfield در تاریخ‌های نامشخصی از نیمه اول سال ۲۰۲۳ میلادی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه می‌شوند. این دو بازی از روز انتشار روی سرویس گیم‌ پس قرار می‌گیرند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده