// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۰

فیل اسپنسر: دوست دارم استارفیلد پرمخاطب‌ترین بازی تاد هاوارد شود

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت می‌خواهد که تعداد بازیکن‌های استارفیلد بیشتر از هر بازی دیگر تاد هاوارد باشد.

در جدیدترین اخبار بازی که بیرون‌آمده از مصاحبه‌ی فیل اسپنسر با رسانه Axios هستند، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت گفت که دوست دارد بازی Starfield تبدیل به پرمخاطب‌ترین بازی تاریخ شرکت بتسدا شود. او در این مصاحبه به آمار درخشان تعداد بازیکن‌های هیلو اینفینیت و بازی Forza Horizon 5 اشاره کرد؛ آثاری که می‌دانیم به ترتیب بیشتر از ۲۰ میلیون کاربر و بیشتر از ۱۸ میلیون بازیکن، آن‌ها را تجربه کردند. فیل اسپنسر در مقام مدیر ایکس باکس با اشاره به نقش گیم پس در رسیدن بازی‌ها به این تعداد از بازیکن‌ها توضیح داد:

«عاشق آمار Forza Horizon 5 و Halo Infinite هستم. عاشق این هستم که نسبت به Psychonauts 1، افراد بیشتری Psychonauts 2 را بازی کردند. پس وقتی به تیم‌های بازی‌سازی [مایکروسافت] نگاه می‌کنم و با تاد درباره‌ی استارفیلد حرف می‌زنم، صحبت این‌گونه جلو می‌رود که چه‌طور مطمئن شویم این بازی بیشتر از تمام بازی‌های دیگر تاد هاوارد، تجربه خواهد شد؟

Halo Infinite بیشتر از هر بازی هیلو دیگر تجربه شده است. Forza Horizon 5 بیشتر از هر بازی Forza Horizon دیگر تجربه شده است. چون که ما آن‌ها را با بیشترین مدل‌های تجاری روی بیشترین تعداد از دستگاه‌ها در دسترس مخاطب‌ها قرار دادیم».

تاد هاوارد، کارگردان بازی استارفیلد و فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ شرکت مایکروسافت

The Elder Scrolls V: Skyrim و Fallout 4 از آثار کارگردانی‌شده توسط تاد هاوارد هستند. بدون شک رسیدن استارفیلد به تعداد بازیکن‌های بیشتر از اسکایریم می‌تواند یک موفقیت بزرگ را برای این بازی‌ساز معروف رقم بزند. اسپنسر اعلام کرد که بازی‌های اکتیویژن بلیزارد نیز به همین شکل از عرضه روی ایکس باکس گیم پس سود خواهند برد. مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت در این‌باره گفت: «می‌خواهم پنج سال دیگر، تعداد بازیکن‌های بازی World of Warcraft بیشتر از امروز باشد. می‌خواهم ۵ سال دیگر، تعداد بیشتری از مردم مشغول تجربه‌ی Call of Duty و کندی کراش باشند. چون ما بازی‌ها را در دسترس افراد بیشتری قرار دادیم».

انتظار می‌رود که در تابستان سال ۲۰۲۳ شاهد تکمیل پروسه‌ی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت باشیم. بازی Starfield بتسدا به کارگردانی تاد هاوارد در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوترهای شخصی و Xbox Cloud Gaming عرضه خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده