نویسنده: آرمین انکشافی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳

تمایل فیل اسپنسر به بن شدن کاربران متخلف روی تمام پلتفرم‌ ها

فیل اسپنسر دوست دارد روزی را ببیند که کاربران متقلب و متخلف به‌صورت یکپارچه از همه‌ی پلتفرم‌های بازی بن می‌شوند.

می‌دانیم که استودیوهای سازنده‌ی بازی‌هایی چون کالاف دیوتی، فیفا و فورتنایت در حال حاضر این توانایی را دارند هروقت خواستند حساب کاربری هرکسی را در بازی خود و روی تمام پلتفرم‌ها مسدود کنند. علاوه‌براین، کاربران یک پلتفرم نیز قادر هستند فرد دیگری را که با او بازی چندنفره انجام داده‌اند یا پیام ردوبدل کرده‌اند، در آن پلتفرم خاص بلاک کنند. اما فکر می‌کنید روزی می‌رسد که یک کاربر متخلف را بتوان از تمام پلتفرم‌های بازی بن کرد؟ به‌نظر می‌رسد که رئیس ایکس باکس دوست دارد چنین روزی را ببیند.

فیل اسپنسر که اخیرا با روزنامه‌‌ی نیویورک تایمز مصاحبه کرده، معتقد است بن کردن یا بلاک کردن کاربران متخلف روی تمام پلتفرم‌ها ایده‌ی بسیار خوبی است. اسپنسر می‌گوید بااینکه پیاده کردن یک سیستم یکپارچه بین پلتفرمی برای بن یا بلاک کردن افراد کار راحتی نخواهد بود، این موضوعی است که او دوست دارد روزی عملی شدنش را ببیند. او در همین راستا تمایل دارد که صاحبان پلتفرم‌ها شامل سونی، مایکروسافت و نینتندو در زمینه‌ی خلق چنین سیستمی با یکدیگر همکاری کنند.

اسپنسر در ادامه می‌افزاید دوست دارد زمانی را ببیند که افراد بتوانند به فهرستی از کاربران بن‌شده دسترسی داشته باشند که قابل انتقال به پلتفرم‌های دیگر باشد؛ به این خاطر که او تمایل دارد فهرست تمام کاربرانی را که بلاک کرده است، به شبکه‌ی آنلاین پلتفرم‌های دیگر منتقل کند تا مجبور نباشد با این افراد روی یک پلتفرم دیگر هم‌بازی شود یا یک فهرست جدید از آن‌ها بسازد. اسپنسر درضمن اشاره می‌کند که افراد بی‌اخلاق، بی‌ادب و نفرت‌پراکن جایی در ایکس باکس ندارند و این پلتفرم مکانی نیست که هرکسی آزاد باشد هرچیزی خواست بر زبان بیاورد.

شما کاربران زومجی دراین‌باره چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید روزی می‌رسد که بتوان دسترسی کاربران متقلب یا متخلف را از تمام پلتفرم‌های بازی محروم کرد؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده