// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۹

Forza Horizon 5 و تبدیل شدن به موفق‌ترین بازی مایکروسافت در زمان عرضه

فیل اسپنسر اعلام کرد تاکنون بیش از ۴.۵ میلیون بازیکن به تجربه بازی Forza Horizon 5 پرداخته‌اند تا به موفق‌ترین بازی مایکروسافت در زمان عرضه تبدیل شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر با انتشار آمار بازیکنان Forza Horizon 5 در توییتر اعلام کرده است که این بازی ریسینگ جهان باز، موفق‌ترین عرضه را درمیان تمام بازی‌های استودیوهای ایکس باکس داشته است. طبق گفته‌های اسپنسر، تاکنون بیش از ۴.۵ میلیون نفر به تجربه‌ی بازی Forza Horizon 5 روی پی سی، ایکس باکس و سرویس کلاود گیمینگ پرداخته‌اند. این رقم تقریبا ۳ برابرِ بیشتر از حداکثر تعداد بازیکنی است که در زمان انتشار Forza Horizon 4 دست به تجربه‌ی آن زدند.

Forza Horizon 5 باتوجه‌به اینکه یک بازی فرست پارتی است، از همان روز اول انتشار در اختیار مشترکین ایکس باکس گیم پس قرار گرفت و درواقع بسیاری از گیمرها بازی را ازطریق این سرویس تجربه می‌کنند. نکته‌ی دیگر این است که بخش بزرگی از بازیکنان (بیش از یک میلیون نفر) تازه از دیروز (۱۸ آبان، تاریخ انتشار عمومی بازی) شروع به تجربه بازی Forza Horizon 5 کردند.

این در حالی است که کسانی که نسخه‌ی پرمیوم ۹۹ دلاری یا باندل ۵۰ دلاری Premium Add-Ons (مخصوص کاربران گیم پس) را خریده بودند، چهار روز زودتر و در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) به جدیدترین نسخه‌ی فورزا هورایزن دسترسی پیدا کردند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی موفقیت Forza Horizon 5 چیست؟ نظرات و تجربه‌های خود را دراین‌باره با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده