نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

بازی های مرداد 1397 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در دومین ماه از تابستان، بازی‌های اندروید و آیفون جذابی منتشر شدند که در این مطلب مروری بر آن‌ها داریم؛ از Fortnite تا Legend of Solgard.

در مرداد ۹۷، شاهد انتشار بازی‌های جذابی برای موبایل بودیم. در این ماه بازی اندروید و آیفون Fortnite بالاخره در جریان رویداد رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 9 برای اندروید هم در دسترس قرار گرفت که البته فعلا در فاز بتا است و همچنین برای اجرای آن نیاز به گوشی قدرتمندی دارید. در طرف مقابل این ماه کمپانی تنسنت نسخه لایت بازی پابجی را هم برای افرادی که گوشی‌های قدرتمندی ندارند منتشر کرد و همین دو بازی باعث می‌شوند تا مرداد، ماه جذابی برای طرفداران بازی‌های بتل رویال باشد. البته جدا از بازی‌های این سبک، آثار با‌کیفیت دیگری مثل Legend of Solgard و Sonic the Hedgehog 4 Episode II هم در ماه مرداد منتشر شدند و Alto's Odyssey هم بالاخره پس از گذشت چند ماه از انتشار نسخه iOS، روی اندروید هم منتشر شد. در ادامه قادر خواهید بود تا بهترین بازی‌های اندروید و آیفون رایگان منتشر‌شده در ماه مرداد را مشاهده کنید.

زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

Fortnite

Fortnite

بدون شک بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازی‌ای که ماه گذشته برای اندروید منتشر شد، Fortnite بود. کمپانی اپیک گیمز چندی پیش این بازی را برای آیفون منتشر کرده بود و این بار در جریان رویداد رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 9 بود که اعلام شد نسخه بتای فورتنایت برای اندروید هم منتشر شده است. البته بازی در ابتدا فقط به مدت چند روز در انحصار گوشی‌های گلکسی سامسونگ بود و پس از آن به صورت عمومی برای گوشی‌های سایر برند‌ها هم در دسترس قرار گرفت. البته باید در نظر داشته باشید که Fortnite در حال حاضر یکی از سنگین‌ترین بازی‌های موجود برای گوشی‌های اندرویدی است و به همین دلیل هم برای تجربه آن باید گوشی قدرتمندی داشته باشید. Fortnite روی موبایل هم دقیقا مثل نسخه پی‌سی و کنسولی یک تجربه تمام‌عیار بتل رویال ارائه می‌دهد و در آن وارد نبردی ۱۰۰ نفره می‌شوید که در آن، باید سعی کنید آخرین بازمانده یا آخرین گروه بازمانده باشید. همچنین ساخت‌و‌ساز‌های مشهور این بازی در نسخه موبایل هم وجود دارند و با اینکه شاید محدودیت‌هایی را از حیث کنترل در بازی در مقایسه با نسخه‌های غیر موبایل حس کنید، ولی سازندگان تلاش خوبی برای بهینه کردن کنترل‌های بازی روی صفحه‌های لمسی داشته‌اند. در نهایت گرافیک خاص و رنگارنگ این بازی در نسخه موبایل هم خودنمایی می‌کند. البته بسته به توان گوشی‌تان، بازی با تنظیمات گرافیکی خاصی اجرا خواهد شد.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که فورتنایت فعلا به صورت نسخه بتا برای اندروید منتشر شده است و در نتیجه برای تجربه آن، باید از طریق لینک زیر به صفحه بازی در سایت اپیک گیمز بروید و پس از ثبت‌نام در نسخه بتا، منتظر ایمیل اپیک گیمز باشید. همچنین نسخه اندروید این بازی قرار نیست از طریق استور گوگل در دسترس قرار بگیرد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Fortnite

پابجی

PUBG Mobile lite

خب حالا که لیست این ماه را با یک بازی بتل رویال آغاز کردیم، پس چرا با یک بازی بتل رویال ادامه ندهیم؟ در ماهی که گذشت، بازی PUBG Mobile lite هم برای اندروید منتشر شد. البته پابجی چندی پیش رسما برای گوشی‌های موبایل منتشر شده بود و PUBG Mobile lite، صرفا همان بازی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد، اما با یک سری تغییرات جزئی باعث می‌شود تا افرادی که از گوشی‌های ضعیف‌تر و مثلا میان‌رده استفاده می‌کنند هم بتوانند این بازی را تجربه کنند. از حیث گیم‌پلی، PUBG Mobile lite تفاوتی با پابجی ندارد و کماکان شاهد یک تجربه بتل رویال هستیم که در آن باید وارد میدان نبرد شوید و سعی کنید تا جایی که می‌توانید زنده بمانید. اما سازندگان برای اینکه PUBG Mobile lite به توان پردازشی کم‌تری نیاز داشته باشد، تعداد بازیکنان را از ۱۰۰ نفر در نسخه اصلی به ۴۰ نفر در نسخه لایت کاهش داده‌اند و از طرف دیگر، محیط بازی هم به نسبت کوچک‌تر شده است. پس اگر پیش از این به هر دلیلی شانس تجربه پابجی روی موبایل را از دست داده بودید، PUBG Mobile lite بهترین فرصت برای ورود به دنیای این تجربه بتل رویال است. 

دانلود بازی اندروید PUBG Mobile lite

Legend of Solgard

Legend of Solgard

یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی که در ماه مرداد منتشر شد، Legend of Solgard است. این بازی نقش آفرینی، المان‌های جذاب زیادی دارد و با تنوع بسیار بالای مراحلش می‌تواند تا مدت طولانی شما را سرگرم نگه دارد. وقایع Legend of Solgard در سرزمین‌های نورس جریان دارد و در آن، باید در ۲۰۰ مرحله مختلف مانع از وقوع رگناروک شوید. در این بازی که به مدت سه سال هم در دست ساخت بوده است، با شخصیت امبلا همراه می‌شوید که قصد دارد تا جلوی از بین رفتن جهانش را بگیرد و در عین حال خودش را به عنوان یکی از قوی‌ترین قهرمانان نورس هم مطرح کند. بازی گیم‌پلی بسیار جالب و اعتیادآوری دارد؛ جایی که شما می‌توانید با کنترل نیرو‌هایی که دارید و حتی ترکیب کردن آن‌ها برای خلق نیرو‌هایی قوی‌تر، به نبرد با دشمنان بروید و البته که در این بین یک سری قدرت‌های ویژه هم دارید. بازی همچنین یک سری باس فایت بسیار جذاب هم دارد و از همه این‌ها مهم‌تر، اینکه Legend of Solgard را می‌توانید به صورت آفلاین هم بازی کنید و همین عاملی است که باعث می‌شود تا بتوانید در هر زمان و مکانی از این بازی واقعا جذاب لذت ببرید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Legend of Solgard

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

در پلتفرم موبایل، یک نوع از بازی‌ها که محبوبیت خیلی زیادی دارند، آثار بی‌نهایت یا رکوردی هستند؛ آثاری که در آن‌ها مرحله به شکل کلاسیکش تعریف نشده است و این وسط مخاطب سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند، بدون شکست خوردن پیش برود و رکورد جدیدی ثبت کند. Alto's Odyssey یکی از همین دست بازی‌ها است که در واقع دنباله بازی Alto's Adventure به‌حساب می‌آید. این بازی چند ماه پیش به صورت پولی با قیمت ۴.۹۹ دلار برای آیفون منتشر شده بود و اخیرا هم برای اندروید منتشر شده است و جالب اینکه نسخه اندروید بازی، رایگان است و از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. در Alto's Odyssey با شخصیتی که سوار بر اسکی است، به دل یک صحرا می‌زنید و باید سعی کنید با پرش از موانع و جمع‌آوری سکه، بیش‌ترین مسافت ممکن را طی کنید و رکوردتان را در این زمینه بهبود ببخشید. با اینکه Alto's Odyssey از حیث گیم‌پلی تجربه ساده‌ای به‌نظر می‌رسد، اما شدیدا اعتیادآور است و در کنار این ویژگی، یکی دیگر از مواردی که Alto's Odyssey را به اثری خاص تبدیل می‌کند، جنبه هنری آن چه از حیث بصری و چه از حیث صوتی است؛ جایی که محیط‌های پس‌زمینه بازی به شکل خاصی زیبا هستند و البته به مرور با طی مسافت بیش‌تر تغییر هم می‌کنند و شاهد محیط‌های خیلی زیبایی هستیم. از طرف دیگر موسیقی گوش‌نواز و آرامش‌بخش بازی هم در جریان این ماجراجویی مخاطب را همراهی می‌کند و باعث می‌شود تا بیش از پیش از بازی لذت ببرید. Alto's Odyssey مثل نسخه اولش یک تجربه ارزشمند است که می‌توان آن را در هر زمان و مکانی تجربه کرد و از آن لذت برد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Alto's Odyssey

سونیک

Sonic the Hedgehog 4 Episode II

سونیک یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های پلتفرمر است و خب خبر خوب برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل اینکه در ماه مرداد، یک نسخه جدید از این سری هم در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفته است. سگا مدتی است که در قالب برنامه Sega Forever یک سری از بازی‌های قدیمی‌اش را به پلتفرم موبایل می‌آورد و جدید‌ترین این آثار، Sonic the Hedgehog 4 Episode II است که همین چند روز پیش منتشر شد. داستان باز هم همان موضوع همیشگی در سری سونیک است که دکتر اگمن، باز هم خرابکاری جدیدی بار آورده است و نقشه‌های شومی دارد و حال وظیفه سونیک و دوستان وفادارش است تا جلوی وی را بگیرند. مثل سایر بازی‌های کلاسیک سگا که برای موبایل منتشر شده‌اند، Sonic the Hedgehog 4 Episode II هم یک سری امکانات جدید در مقایسه با نسخه اصلی‌اش مثل جدول رتبه‌بندی بازیکنان و پشتیبانی از کنترلر را دارد. 

بازی همچنین در پنج منطقه روایت می‌شود و در مجموع شاهد هفت باس هستیم که باید با آن‌ها مبارزه کرد. به‌علاوه بازی یک سری مراحل جایزه هم دارد که در آن‌ها، می‌توانید در نقش شخصیت متال سونیک آن را تجربه کنید. در کل اگر از طرفداران بازی‌های پلتفرمر هستید، به‌هیچ وجه Sonic the Hedgehog 4 Episode II را از دست ندهید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Sonic the Hedgehog 4 Episode II

ShaqFu: A Legend Reborn

ShaqFu: A Legend Reborn

شکیل اونیل را همه طرفداران بسکتبال NBA می‌شناسند؛ بازیکن قد‌بلند و قدرتمندی که خیلی‌ها او را با پیراهن باشگاه لس آنجلس لیکرز به یاد دارند. حال در بازی ShaqFu: A Legend Reborn، شما می‌توانید با این بازیکن سابق بسکتبال وارد یک بازی اکشن شوید و با انواع و اقسام ضربات، دشمنان را شکست بدهید. این بازی جدید‌ترین نسخه از سری قدیمی ShaqFu است که چندی پیش برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر شد و پس از آن هم برای موبایل در دسترس قرار گرفت. با اینکه بازی از جانب منتقدین نمرات درخشانی دریافت نکرده و نمره متای آن ۴۹ است، ولی تجربه بازی روی موبایل آنقدر‌ها هم بد نیست و می‌توان به عنوان یک بازی اکشن نسبتا خوب به سراغ آن رفت. 

شکیل اونیل در ShaqFu: A Legend Reborn باید با دشمنان مختلفی در قالب مراحل بازی مبارزه کند و در این راه جدا از مشت و لگد‌هایش، یک سری قدرت ویژه هم دارد. همچنین برخی دشمنان سلاح‌هایی دارند که پس از کشتن آن‌ها، می‌توانید سلاح‌شان را بردارید و از آن استفاده کنید. بازی همچنین در کنار مبارزات معمولی، یک سری مبارزه با باس هم پیش رویتان می‌گذارد و گرافیک و موسیقی‌های نسبتا خوبی هم دارد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون ShaqFu: A Legend Reborn

Dark Things

Dark Things

بازی‌های ماجراجویی اشاره و کلیک جزو قدیمی‌ترین سبک بازی‌ها به‌شمار می‌روند و هنوز هم طرفداران زیادی دارند. به لطف کنترل‌های لمسی گوشی‌های موبایل، این پلتفرم پتانسیل خوبی برای اجرای بازی‌های این سبک دارد و یکی از جدید‌ترین این بازی‌ها هم Dark Things است. در این بازی با آقای Dow همراه خواهید شد که باید معما‌های مختلفی را حل کند و از یک سری اتفاقات مرموز و عجیب سر دربیاورد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که Dark Things، یک بازی طولانی نیست و شاید نهایتا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از وقت شما را بگیرد، اما حتی با وجود این مساله هم باز بازی ارزش تجربه کردن را دارد. البته Dark Things قرار است یک بازی اپیزودیک باشد که فعلا اپیزود آزمایشی آن در دسترس قرار گرفته است و در آینده شاهد اپیزود‌های بعدی بازی هم خواهیم بود. 

جدا از معما‌های نسبتا خوب، یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت Dark Things، گرافیک دو‌بعدی آن با سبک پیکسلی است که به‌خوبی اتمسفر مرموز و خاص بازی را به گیمر منتقل می‌کند. همچنین بازی یک سری دیالوگ‌های جالب هم دارد که یک نوع طنز خاص هم در آن‌ها دیده می‌شود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Dark Things

Super Starfish

Super Starfish

در بین بازی‌های موبایل، آثار ساده ولی اعتیادآور محبوبیت خیلی زیادی دارند و یکی از همین دست بازی‌ها که مرداد شاهد انتشار آن بودیم، Super Starfish است. البته منظور از ساده، راحت بودن بازی نیست و از قضا این بازی قادر است چالش‌های خاص خود را پیش رویتان بگذارد. در Super Starfish، با یک ستاره دریایی همراه خواهید شد که داخل یک آکواریوم فضایی قرار گرفته است و در آن در حال ماجراجویی است. وظیفه شما در بازی، هدایت این موجود برای رسیدن به مقصد است و در این راه انواع و اقسام موانع هم پیش رویتان قرار می‌گیرند که کارتان را برای رسیدن به مقصد بیش از پیش سخت‌تر خواهند کرد. همچنین در این بازی امکان ساخت آکواریوم شخصی خودتان را هم دارید و می‌توانید با آیتم‌هایی که در طول بازی کسب می‌کنید، محیط دلخواه خودتان را بسازید. 

Super Starfish همچنین از نظر بصری بسیار چشم‌نواز است و طراحی‌های رنگارنگ و بسیار زیبای بازی در کنار افکت‌های با‌کیفیت باعث شده‌اند تا این اثر از نظر گرافیکی جزو بازی‌های خیلی خوب منتشر‌شده در ماه گذشته به‌حساب بیاید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Super Starfish

Rabbids Arby's Rush

Rabbids Arby's Rush

شوخی‌های بامزه ربید‌ها و طنز مخصوص این مجموعه در این بازی هم وجود دارد

ربید‌ها یکی از بامزه‌ترین و جالب‌ترین موجودات هستند که تا به امروز چندین بازی هم بر اساس آن‌ها ساخته شده است. جدید‌ترین بازی ساخته‌شده بر اساس آن‌ها که توسط یوبی‌سافت منتشر شده است، Rabbids Arby's Rush در سبک رانر است که البته ویژگی‌های خاص خودش را دارد. Rabbids Arby's Rush یک بازی رانر بی‌نهایت است و ساختاری مرحله‌ای دارد. در هر مرحله باید با کنترل یکی از این خرگوش‌های دیوانه، در محیطی رنگارنگ مشغول دویدن شوید و با رد کردن موانع و جمع کردن ستاره‌ها و سکه، مرحله را به پایان برسانید. همچنین جدا از دویدن عادی، یک سری وسائل نقلیه بامزه هم وجود دارند که توسط خود ربید‌ها خلق شده‌اند و در بازی می‌توانید آن‌ها را باز و استفاده کنید. در نهایت به مرور زمان امکان باز کردن پوشش‌های جدیدی برای ربید‌ها را هم به‌دست خواهید آورد و می‌توانید ظاهر آن‌ها را تغییر بدهید. 

در کل اگر به دنبال یک بازی در سبک رانر هستید که با طعم شوخی‌های معروف ربید‌ها همراه باشد، Rabbids Arby's Rush را از دست ندهید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Rabbids Arby's Rush

Flight Sim 2018

Flight Sim 2018

برخی کار‌ها هستند که شاید هرگز شانس تجربه آن‌ها را در زندگی واقعی به‌دست نیاوریم، اما بازی‌های ویدیویی می‌توانند حداقل لذت انجام این کار را به شکلی مجازی برای‌مان فراهم کنند. یکی از این کار‌ها نشستن پشت فرمان یک هواپیما است که بازی Flight Sim 2018 آن را در قالب یک بازی موبایل برای‌تان ممکن می‌کند. در این بازی می‌توانید هواپیمای دلخواه خودتان را از بین تعداد زیادی هواپیمای موجود انتخاب کنید و پس از آن وارد دنیای بازی شوید که یک نقشه بزرگ را در اختیار شما قرار می‌دهد و در آن، می‌توانید آزادانه با هواپیما حرکت کنید و به نقاطی که دوست دارید بروید. سازندگان سعی کرده‌اند خیلی از ویژگی‌های هواپیما را در این بازی شبیه‌سازی کنند و برای مثال می‌توانید از نمای داخل کابین مثل یک خلبان واقعی هواپیما را کنترل کنید. 

علاوه بر این، صداگذاری هواپیما‌ها و ظاهر آن‌ها هم تا حدی که یک بازی موبایل اجازه می‌دهد، نزدیک به واقعیت شبیه‌سازی شده است. همچنین یک سری گزینه‌ها برای شخصی‌سازی هواپیما و برخی چالش‌ها با محوریت فرود آمدن با هواپیما در بازی قرار گرفته‌اند تا تجربه آن را بیش از پیش لذت‌بخش کنند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Flight Sim 2018

Meow Wars: Card Battle

Meow Wars: Card Battle

نوبتی هم که باشد نوبت یک بازی کارتی در بین بازی‌های این لیست است. Meow Wars: Card Battle یک بازی کارتی است که چندی پیش منتشر شد و همان‌طور که از اسم آن هم می‌توان حدس زد، با بازی‌ای طرف هستیم که گربه‌ها نقش مهمی در آن ایفا می‌کنند! برخی از بازی‌های کارتی، آنقدر مکانیزم‌های پیچیده‌ای دارند که برای لذت بردن از آن‌ها، باید شناخت مناسبی از بازی‌های هم‌سبک‌شان داشته باشید، اما Meow Wars: Card Battle از این دست بازی‌ها نیست و سازندگان این اثر تاکید خاصی روی ساده بودن اصول اولیه بازی داشته‌اند و اثری خلق کرده‌اند که حتی اگر قبلا یک بازی کارتی هم تجربه نکرده باشید، می‌توانید خیلی زود به آن عادت کنید و البته مکانیزم‌های بازی آنقدر عمق هم دارند که بتوانید به مرور زمان تاکتیک‌های خودتان را پیاده و به سبک خودتان آن را بازی کنید. 

در کنار گیم‌پلی مناسب، Meow Wars: Card Battle از نظر بصری هم زیبا است و سازندگان گربه‌های این بازی را با دست طراحی کرده‌اند که همین امر ظاهر خوبی به آن‌ها بخشیده است. Meow Wars: Card Battle دارای یک بخش داستانی است که در آن به مرور اصول و قواعد بازی را یاد می‌گیرید و درگیر ماجرا‌های جالبی هم می‌شوید. در کنار این بخش، بازی یک قسمت چندنفره هم دارد که در آن می‌توانید با سایر بازیکنان رقابت کنید و توانایی‌های خودتان را محک بزنید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Meow Wars: Card Battle

Stranger Cases: A Mystery Escape

Stranger Cases: A Mystery Escape

با وجود محدودیت‌هایی در نسخه رایگان بازی، کماکان تجربه Stranger Cases: A Mystery Escape لذت‌بخش است

اگر به‌دنبال یک بازی ماجراجویی تمام‌عیار هستید، Stranger Cases: A Mystery Escape اثری است که اصلا نباید آن را از دست بدهید. در این بازی در نقش یک کارآگاه قرار می‌گیرید که برای اولین ماموریتش، یک مورد عجیب پیش روی وی قرار گرفته است؛ پیدا کردن پهپاد گم‌شده یک دانشمند! برای این منظور شما وارد یک ساختمان می‌شوید و حال باید با حل کردن معما‌های مختلف و تعامل با کاراکتر‌های متفاوت، این ماموریت را به سرانجام برسانید. بازی در مجموع ۱۵ محیط مختلف دارد که همگی با دست طراحی شده‌اند و ظاهر جالبی دارند. البته در نظر داشته باشید که در نسخه رایگان بازی، فقط هشت محیط اول را می‌توانید بگردید و برای ادامه بازی باید آن را خریداری کنید. Stranger Cases: A Mystery Escape همچنین ۲۰ شخصیت جالب هم دارد که هرکدام ماجرای خاص خود را دارند و از همه این‌ها مهم‌تر، پازل‌های بازی هستند که طراحی بسیار خلاقانه‌ای دارند و حل کردن‌شان به این سادگی‌ها نیست. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Stranger Cases: A Mystery Escape

Gravity Rider: Space Bike Racing Game Online

Gravity Rider: Space Bike Racing Game Online

بازی‌های موتورسواری در مقایسه با بازی‌هایی که مسابقات ماشین‌سواری را به‌تصویر می‌کشند، کم‌تر هستند و معمولا بازی‌های خیلی زیادی با محوریت موتور ساخته نمی‌شود. با این حال Gravity Rider: Space Bike Racing Game Online یکی از بازی‌های موتورسواری نسبتا خوب است که چندی پیش برای موبایل منتشر شد و استقبال خوبی در فروشگاه‌ها را هم در پی داشت. در این بازی که گرافیک سه‌بعدی و زیبایی هم دارد، شما وارد مسابقات موتورسواری در سیاره‌های مختلفی می‌شوید و باید خودتان را به‌عنوان بهترین موتورسوار ثابت کنید. تنوع محیط‌های بازی بالا است و در این محیط‌ها، جدا از سایر رقبایی که برای اول شدن تلاش می‌کنند، یک سری تله هم انتظار شما را می‌کشند که باید مراقب آن‌ها هم باشید. Gravity Rider: Space Bike Racing Game Online در مجموع جدا از مسابقات موتورسواری، یک سری المان‌های سینمایی هم دارد و پرش از روی سکو‌های مختلف و موارد اینچنینی، آن را به تجربه هیجان‌انگیزی تبدیل کرده‌اند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Gravity Rider: Space Bike Racing Game Online

Bendy in Nightmare Run

Bendy in Nightmare Run

گرافیک سیاه و سفید بازی حس و حال کارتون‌های قدیمی را تداعی می‌کند

باز هم یک بازی در سبک رانر و البته این بار با سبک و سیاقی متفاوت. در Bendy in Nightmare Run، با شخصیت‌های بندی، بوریس و آلیس انجل همراه می‌شوید تا در قالب یک بازی رانر، از دست برخی از موجودات خبیث مربوط به کارتون‌های دهه ۳۰ استودیو جوئی درو فرار کنید. روند بازی به این شکل است که شما در حال فرار از دست دشمنی هستید که به‌دنبال شما است و حال باید با جاخالی دادن از حملات وی و البته پشت سر گذاشتن موانع و تله‌های موجود در مسیر، به سلامت خودتان را به نقطه پایان برسانید. محیط‌های بازی شامل مواردی مثل کشتی دزدان دریایی، خیابان‌های یک شهر عجیب و غریب، یک کتابخانه و یک مرکز جمع‌آوری زباله می‌شوند که در هرکدام چالش‌های خاصی منتظر شما هستند. با جمع‌آوری آیتم‌های موجود در هر مرحله، به‌مرور می‌توانید تجهیزات و لباس‌های جدیدی را هم برای کاراکتر‌هایتان به‌دست بیاورید. Bendy in Nightmare Run همچنین با داشتن گرافیک سیاه و سفید و ظاهری کلاسیک، یادآور کارتون‌های قدیمی است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Bendy in Nightmare Run

POU: The First Smash

POU: The First Smash

پایان‌بخش بهترین بازی‌های اندروید رایگان مرداد، یک بازی جالب و البته عجیب است. POU: The First Smash در ظاهر چیزی شبیه به یک بازی دفاع از قلعه است، اما در آن به‌جای اینکه برج‌های دفاعی را در نقشه بچینید، باید با ضربه زدن روی دشمنان آن‌ها را از بین ببرید. به بیان بهتر، در این بازی شاهد ورود دشمنان از یک طرف نقشه به محیط خواهید بود و برای اینکه بتوانید آن‌ها را از بین ببرید، کافی است با انگشت به‌شان ضربه بزنید. مراحل بازی در محیط‌های متنوعی جریان دارند که هر کدام از نظر ظاهری با بقیه متفاوت است. علاوه بر این به مرور قادر خواهید بود یک سری قدرت‌های ویژه هم باز کنید که بسیار کاربردی هستند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها، همزمان تعداد زیادی دشمن را از بین ببرید. در نهایت POU: The First Smash جدا از مراحل معمولی، یک سری باس فایت هم دارد که مبارزه با این باس‌ها چالش به مراتب بالاتری را در مقایسه با نبرد با دشمنان معمولی پیش رویتان قرار می‌دهد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون POU: The First Smash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده