// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵

بازی اکشن نقش‌آفرینی کو-آپ سازنده Outriders لغو شد

بازی اکشن نقش‌آفرینی استودیو People Can Fly با اسم رمز Project Dagger پس از چندین سال توسعه لغو شد.

طبق اعلام یک کاربر شبکه ایکس (توییتر سابق) با نام MauroNL، استودیو People Can Fly بازی اکشن نقش‌آفرینی کوآپ خود با اسم رمز پروژه Dagger را لغو کرده است. این شرکت لهستانی در ماه جاری به اطلاع سرمایه‌گذاران رساند که کار روی این بازی از تاریخ ۱۷ فروردین (۵ آوریل) متوقف شده است. این تصمیم پس از ارزیابی مجدد مقیاس و پتانسیل تجاری بازی اتخاذ شده است.

تخمین زده می‌شود که لغو این پروژه ۱۶.۹ میلیون بر نتایج مالی مستقل پیپل کن فلای در سال ۲۰۲۳ و ۱۹.۷۵ میلیون دلار بر نتایج مالی تلفیقی استودیو تأثیر منفی بگذارد. سازنده آثاری مثل Painkiller ،Bulletstorm ،Gears of War: Judgment و Outriders قصد داشت تا پس از آن که این پروژه در سال ۲۰۲۲ توسط تیک-تو اینتراکتیو کنار گذاشته شد، خودش آن را منتشر کند.

با استناد به وب‌سایت رسمی این استودیو، پروژه دگر اثری با کیقیت ساخت AAA در سبک اکشن نقش‌آفرینی کو-آپ متمرکز بر مبارزات نزدیک بود. توسعه این اثر برعهده شعبه نیویورک پیپل کن فلای بود و حداقل پنجاه نفر روی آن کار می‎‌کردند. قرار بود که این بازی در سال ۲۶-۲۰۲۵ عرضه شود و اولین نسخه از یک مجموعه جدید باشد. در ماه ژانویه این توسعه‌دهنده بیش از ۳۰ کارمند را اخراج کرد که در حال کار روی یک بازی معرفی‌نشده از اسکوئر انیکس بودند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده