// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Super Starfish: ماجراجویی ستاره دریایی

بازی موبایل Super Starfish تجربه‌ای است که بیش‌تر به خاطر جلوه‌های گرافیکی خارق‌العاده‌اش موردتوجه قرار می‌گیرد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Super Starfish اثری است که به عقیده بسیاری از منتقدان، می‌تواند آینده گرافیکی بازی‌های موبایل را تحت تاثیر قرار دهد. Protostar از این نظر بازی را به بهترین شکل ممکن ارائه کرده است و جلوه‌های گرافیکی این بازی اندروید و آیفون، عالی هستند. یقینا وجود یک گیم‌پلی جذاب و درگیرکننده، کامل‌کننده چنین اثری است و می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند.

بازی Super Starfish از یک آکواریوم فضایی فوق‌العاده زیبا و رنگارنگ تشکیل شده است و وظیفه بازیکن، تنها هدایت یک ستاره دریایی ماجراجو در دل این پهنه وسیع فضایی است. یقینا کار آسانی در پیش ندارید و موانعی که از شهاب‌سنگ‌ها و چاله‌های فضایی تشکیل شده‌اند، جلودار شما از رسیدن به امتیازات بالا هستند. چنین گیم‌پلی جذابی، پتانسیل خوبی برای سرگرم‌کردن بازیکنان دارد و حتی می‌تواند ریتم آرکید، ناب و البته اعتیادآوری داشته باشد. تنوع مراحل رفته رفته بهتر می‌شود و چالش‌های بهتری را به بازیکن ارائه می‌کنند. اما آنچه که بیش از هر چیزی در بازی جلوه می‌کند، گرافیک چشم‌نواز و سطح بالای آن است. این گرافیک طوری است که در تجربه اول، شگفت‌زده می‌شوید. محیط‌های مسحورکننده و جلوه‌های ویژه‌ای که سازندگان برای نشان دادن آن‌ها، از تکنیک‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده کرده‌اند، تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های گرافیکی این اثر هستند. ستاره‌های دریایی تنوع بسیار بالایی دارند و می‌توانید در ادامه و با امتیازات خود، آن‌ها را خریداری کنید. بازی صرفا یک اثر رکوردی نیست و در مراحل وظایف خاصی مثل جمع‌آوری حلزون‌های فضایی خواهید داشت. 

Super Starfish
Super Starfish
Super Starfish

روند گیم‌پلی بازی Super Starfish و چالش‌های سخت آن، این پتانسیل را برای بازی ایجاد کرده است که با دوستان خود رقابت کنید و رکوردهای خود را به اشتراک گذارید. وقتی جهان بازی، فضا را با تم رنگارنگ نشان می‌دهد، می‌توان انتظار زیادی از گرافیک آن داشت و سازندگان با قرار دادن موج‌های رنگی در خلال حرکت ستاره دریایی، توانسته‌اند پویایی حرکت را در بازی قرار دهند و تاثیرات ضربات و سرعت را به خوبی نشان دهند. موانع بازی، گاهی بسیار دشوار هستند و شهاب سنگ‌ها در اندازه‌های بزرگ، جلودار ستاره دریایی کوچک ما می‌شوند. یقینا برای موفقیت در این اثر، هم باید تمرکز و هم سرعت عمل بالایی داشته باشید. طراحی جز به جز ستاره‌های دریایی و ریتم تند و سریعی که در آکواریوم فضایی دارند، نشان از توجه بیش‌تر سازندگان به گرافیک بازی دارد. همچنین یکی از ویژگی‌های جالب بازی منحصر‌به‌فرد بودن طراحی هریک از ستاره‌ها است. 

بازی در پس ظاهر آرامش بخش خود، یک طوفان سهمگین فضایی دارد

بخش امتیازی بازی را ستاره‌ها تشکیل می‌دهند و بازیکن باید در حین حرکت رو به بالای خودش، ستاره‌های کوچک و بزرگ را کسب کند. امتیاز هر کدام از ستاره‌ها، بنا به اندازه‌شان متفاوت است. مکانیزم کلی بازی، چالش آن را واقعی‌تر کرده است و به نوعی، حرکت ستاره دریایی را با پوست و گوشت خود حس می‌کنید. در ادامه موانع هیجان انگیزتری همچون نهنگ‌ها و وال‌های غول‌پیکر نیز وارد می‌شوند که فرار از دست آن‌ها ساده نیست. وظیفه‌ای که شما برعهده دارید، برگرداندن آرامش به زندگی در این آکواریوم عجیب و غریب است. بازی در عین حال که می‌تواند آرامش‌بخش باشد، دارای اکشن‌های ناگهانی و چالش‌های سخت است و بازیکن بنا به تجربه و مهارتی که در طی مراحل پیشین کسب کرده است، باید توانایی تصمیم‌گیری سریع داشته باشد. نوع موانع طوری هستند که اگر همان ابتدا تصمیم درست نگیرید، با آن‌ها برخورد خواهید کرد. 

Super Starfish
Super Starfish
Super Starfish
اولین چیزی که در بازی جذب‌تان می‌کند، گرافیک بی‌نهایت زیبای آن است

خلاصه که با اثری روبرو هستیم که شاید به عقیده بسیاری از منتقدین، می‌تواند صنعت بازی‌های پلتفرم موبایل را از نظر گرافیکی متحول کند. چنین گرافیکی، هم چشم‌نواز است و هم از نظر پویایی عملکردی عالی دارد. سازندگان، گیم‌پلی بازی را موردتوجه قرار داده‌اند و با پیش‌روی بیش‌تر در بازی، این شک و تردید را که ممکن است این بخش به خاطر کامل‌بودن گرافیک بازی نادیده گرفته شده باشد به طور کلی برطرف می‌کنند. بازی مطابق میل بسیاری از بازیکنان است و در بطن ظاهر آرامش‌بخش خودش، یک طوفان سهمگین فضایی با تم رنگی جذاب دارد.

بازی Super Starfish توانسته است از نظر گرافیکی بسیار مسحورکننده باشد و از دیدگاه بصری، گیمر‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. این نکته بسیار مهمی است و حتی می‌توان بدون توجه به گیم‌پلی و روند کلی بازی، تجربه چنین اثری را ارزشمند دانست. اگر دارنده گوشی‌های رده‌بالا هستید، حتما می‌توانید Super Starfish را تجربه کنید و از جلوه‌های گرافیکی زیبای آن لذت ببرید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Super Starfish


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده