// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰

زمان رونمایی از بازی Gears 6 لو رفت

لیام مکینتایر، بازیگر شخصیت جی‌دی فنیکس ادعا کرد که اطلاعات جدیدی از بازی Gears 6 در تابستان سال جاری منتشر خواهد شد.

با گذشت پنج سال از عرضه Gears 5، طرفداران این مجموعه همچنان منتظر معرفی نسخه بعدی بازی هستند. آن‌ها از زمان شروع همکاری شرکت مایکروسافت و استودیو کوالیشن، برای عرضه Gears 6 لحظه‌شماری می‌کردند. اکنون به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسخه ششم گیرز باقی نمانده است.

هشدار اسپویل: ادامه مطلب داستان بازی Gears 5 را فاش می‌کند

.

.

کاراکتر بازی Gears 5 با تفنگی در دست

لیام مکینتایر، بازیگر جی‌دی فنیکس (که شخصیت اصلی Gears 4 و شخصیت فرعی در Gears 5 بود) در توییت جدیدی ادعا کرد که بازی گیرز ۶ در تابستان سال جاری  معرفی خواهد شد.

یکی از طرفداران از لیام در مورد مرگ این شخصیت در نسخه پنجم بازی پرسید؛ چراکه مرگ جی‌دی فنیکس می‌تواند با مرگ Del جایگزین شود، اما مشخص نیست که کدام‌ یک از این سرنوشت‌ها به نسخه بعدی گیرز راه خواهد یافت. او در پاسخ به این پرسش گفت که «هیچ اطلاعاتی از این موضوع ندارد»، اما در ادامه تأکید کرد که استودیو کوالیشن در کنار مایکروسافت «در ماه ژوئن اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار خواهند داد.»

پیش‌تر اعلام شده بود که نسخه بعدی مجموعه گیرز در رویداد Xbox Games Showcase در تاریخ ۲۰ خرداد (۹ ژوئن) معرفی خواهد شد و این موضوع با ادعای لیام مکینتایر مطابقت دارد. با در نظر داشتن موارد یادشده و فاصله زمانی از عرضه نسخه پنجم بازی، می‌توان انتظار داشت که از Gears 6 در تابستان سال جاری رونمایی شود.

بر اساس شایعات نسخه ششم بازی گیرز همانند نسخه‌ پیشین دارای مناطق نیمه جهان-باز خواهد بود و محیط‌های به‌‌مراتب بزرگ‌تری را برای کاوش در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده