// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳

تعداد دانلود بازی Fallout Shelter رشد چشمگیری داشته است

پس‌ از پخش سریال Fallout، تعداد دانلودهای روزانه بازی Fallout Shelter افزایش چشم‌گیری داشته است.

پخش سریال Fallout از شبکه آمازون پرایم باعث شده است تا دوباره توجهات به سمت مجموعه فال اوت جلب شود. درکنار موفقیت این سریال، تعداد بازیکنان چندین بازی این سری از جمله Fallout Shelter افزایش چشم‌گیری را تجربه کرده است.

براساس آمار Sensor Tower، به‌تازگی تعداد دانلودها و میزان درآمد بازی فال‌اوت شلتر روی دستگاه‌های موبایل به شکل خیره کننده‌ای بیشتر شده است. از روز ۲۱ فروردین (۹ آوریل)، یک روز قبل‌از پخش این سریال تا ۲۵ فروردین (۱۳ آوریل)، تعداد دانلودهای بازی ۳۴۶.۶ درصد افزایش یافته است و از ۱۵ هزار دانلود روزانه به آمار ۶۰ هزار دانلود رسیده است. همچنین میزان درآمدزایی Fallout Shelter هم ۲۳۴.۲ درصد بهبود یافته است و از کمتر از ۲۰ هزار دلار درآمد روزانه به ۸۰ هزار دلار رسیده است.

افزایش درآمد و تعداد بازیکنان Fallout Shelter پس از پخش سریال این مجموعه

پس از شروع پخش سریال Fallout، فال‌اوت شلتر به رتبه هفتم چارت برترین بازی‌های رایگان اپ استور آمریکا راه یافته است که بالاترین رتبه این بازی از ماه ژوئن ۲۰۱۸ است. اخیرا بازی Fallout 76 هم رکورد بیشترین تعداد بازیکنان روی شبکه استیم را ثبت کرد و تعداد بازیکنان فال‌اوت ۴ و Fallout: New Vegas هم بسیار بیشتر شده است.

قرار است آپدیت نسل نهمی بازی Fallout 4 در روز ۶ اردیبهشت (۲۵ آوریل) عرضه شود که شامل سازگاری کامل با استیم دک هم می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده