// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Shaq Fu: A Legend Reborn: شکیل اونیل در میدان نبرد

بازی موبایل Shaq Fu: A Legend Reborn را می‌توان یک بازی موبایل خنده‌دار و سرگرم کننده دانست که لحظات خوبی را برای مخاطب فراهم می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های سبک مبارزه‌ای آرکید از گذشته تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته‌اند. البته در چند دهه اخیر شاهد بازی‌های کمتری از این سبک روی کامپیوتر و کنسول‌های خانگی هستیم. از طرفی سازنده‌های بازی‌های موبایل به خوبی توانسته‌اند این سبک را وارد پلتفرم موبایل کنند و آثار نسبتا خوبی را خلق کنند. در این میان بازی اندروید و آیفون Shaq Fu: A Legend Reborn، ساخته استودیو Mad Dog Games، را می‌توان یک اثر خوب و دلچسب دانست که می‌تواند کاربران را برای چند ساعت سرگرم کند. داستان بازی روایت‌گر زندگی شکیل اونیل، ستاره سابق NBA است که این بار با شکل و شمایلی جدید و بامزه روایت می‌شود. سالیان دور در سرزمین چین شخصی یک نوزاد سیاه پوست و بی‌پناه راه پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد وی را بزرگ کند. زمانی که پسرک سیاه پوست رشد کرد، از نظر اندام و بلندی قد با سایرین تفاوت داشت و مورد تمسخر قرار می‌گرفت تا اینکه شخص دانای آن روستا تصمیم گرفت شکیل را به معبد ببرد تا هنرهای رزمی را یاد گرفته و در آن استاد شود.

بازی موبایل ShaqFu: A Legend Reborn

در طول بازی می‌توانید شمشیر یا سایر سلاح‌های دشمنان‌تان را برداشته و استفاده کنید

زمانی که شکیل هنرهای رزمی را با بالاترین درجه یاد می‌گیرد،‌ تصمیم به بازگشت می‌گیرد؛ اما همه چیز مطابق برنامه پیش نمی‌رود و متوجه حمله‌ی خدای جهنم به زمین می‌شود. حال این شخص شیطانی تمام سلبرتی‌ها و اشخاص معروف را به حالت شیطانی درآورده است و شما وظیفه دارید تا آن‌ها را یکی پس از دیگری نابود و در انتها خدای جهنم را از بین ببرید. وی هر ۱۰۰۰ سال یک یگ بار خود را نشان می‌دهد تا زمین و انسان‌ها را از بین ببرد. داستان بازی موبایل Shaq Fu: A Legend Reborn یک مورد بسیار جذاب دارد و آن‌ هم دیالوگ‌هایی است که بین شخصیت‌ها رد و بدل می‌شود. تیم سازنده سعی کرده است همانند آثاری مثل South Park، درون مایه‌ای طنز را در دل بازی خود قرار بدهد و در این راه موفق بوده است. با این حال گیم‌پلی مهم‌ترین فاکتور بازی اندروید و آیفون Shaq Fu: A Legend Reborn به حساب می‌آید. در اینجا بازیکنان با یک بازی مبارزه‌ ای در سبک Beat ‘em Up طرف هستند که می‌توانند با استفاده از مشت‌زدن و کومبوهای دیگر، دشمنان را از پای درآورند. با شروع بازی موبایل Shaq Fu: A Legend Reborn و وارد شدن به بخش گیم‌پلی چند مبارزه ابتدایی حالت تمرینی دارند و نوع مهارت‌های شکیل به بازیکن یاد داده می‌شود.   

نحوه هدایت شخصیت بازی شاید در ابتدا کمی مخاطب را اذیت کند اما رفته رفته به آن عادت خواهید کرد

در دنیای بازی مبارزه‌ای اندروید و آيفون Shaq Fu: A Legend Reborn بازیکنان در کنار دکمه اصلی مشت‌زدن، چند دکمه دیگر را مشاهده می‌کنند که مربوط به استفاده از مهارت‌ها است. شما می‌توانید با مشت خود یک ضربه سنگین را به زمین وارد و تعداد بسیاری از دشمنان را از بین ببرد یا به واسطه لگدتان دشمنان را بی‌دفاع کنید یا سپر مبارزان غول پیکر را بشکنید. در طول استیج‌های بازی باید مراقب نوار سلامتی و نوار بازیابی مهارت‌هایی که دارید باشید؛ بعضی از مهارت‌ها به صورت خودکار بازیابی می‌شوند، اما بعضی دیگر به واسطه کشتن دشمنان بازیابی می‌شوند. در این میان نوار سلامت‌تان نیز از طریق پوینت‌های سبز رنگ که از کشتن دشمنان به دست می‌آورید، بهبود می‌یابد. همچنین در طول محیط آیتم‌های مختفی را مشاهده خواهید کرد که هرکدام عملکرد متفاوتی در طول بازی دارند. در این میان به این نکته نیز اشاره کنم که بازی اندروید و آیفون Shaq Fu: A Legend Reborn یک بازی پولی است و تنها مرحله یا همان استیج اول به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده شده است.

بازی موبایل ShaqFu: A Legend Rebornاز نظر طراحی و گرافیک، طراحی دشمنان بازی متنوع و درجه سختی‌شان رفته رفته بیشتر می‌شود و شما را به چالش می‌کشند. البته برای اینکه قدرتان را افزایش دهید، باید از طریق سکه‌هایی که کسب می‌کنید، مهارت‌های خود را ارتقا دهید تا در مراحل بعدی Shaq Fu: A Legend Reborn دچار مشکل نشوید. جدا از این مورد Shaq Fu: A Legend Reborn دارای میان‌پرده‌های سینمایی است که بین هر باس فایت یا اول هر مرحله به نمایش در می‌آید که حال و هوای کمیک دارند. از نظر موسیقی نیز بازی اندروید و آیفون Shaq Fu: A Legend Reborn، دارای آهنگ‌های متنوع و هیجان‌انگیزی است که در طول نبردها مانع از خستگی شما می‌شوند. در انتها اگر به دنبال یک بازی مبارزه‌ای Beat ‘em Up هستید که بتواند چند ساعتی شما را سرگرم نگه دارد و به واسطه طنزهایش شادتان کند، Shaq Fu: A Legend Reborn بهترین گزینه است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Shaq Fu: A Legend Reborn


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده