// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

موشکافی تریلرهای خاندان اژدها (فصل دوم) | آشنایی با اسرارآمیزترین منطقه وستروس

از اولین نگاه به یکی از اسرارآمیزترین مناطقِ وستروس تا آشنایی با شخصیت‌های جدیدِ داستان؛ تریلرهای فصل دوم «خاندان اژدها» لحظه‌شماری برای بازگشت به وستروس را سخت می‌کنند. بیایید جالب‌ترین نکاتشان را موشکافی کنیم.

به‌تازگی شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ نه یکی، بلکه دوتا تریلر برای فصل دوم «خاندان اژدها» منتشر کرد و زمانِ دقیقِ پخش این سریال را نیز اعلام کرد: شانزدهمِ ماه ژوئن (برابر با بیست و هفتم خردادِ ۱۴۰۳). این تریلرها دو جناحِ اصلی جنگِ داخلی تارگرین‌ها معروف به رقصِ اژدهایان را به تصویر می‌کشند: مدعیان اول سبزپوش‌ها، به رهبری پادشاه اگان دوم و مادرش آلیسنت های‌تاور هستند؛ و در آنسوی جبهه، سیاه‌پوش‌ها به رهبری ملکه رینیرا تارگرین و عمو و همسرش دیمون تارگرین قرار دارند.

ما قبلاً اولین تریلر فصل دوم «خاندان اژدها» را نمابه‌نما و به‌تفصیل موشکافی کرده بودیم. پس، اگر احیاناً آن ویدیو را از دست داده‌اید، دیدنش را پیشنهاد می‌کنم. چون آنجا درباره‌ی چیزهایی صحبت کردیم که دیگر تصمیم گرفتیم اینجا تکرارشان نکنیم. با این مقدمه برویم سراغِ موشکافیِ این دو تریلر جدید؛ ابتدا با تریلرِ سیاه‌پوش‌ها شروع می‌کنیم و بعد هم می‌رویم سر وقتِ تریلر سبزپوش‌ها:

برای حمایت از کانال فیلمزی این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده