عضو تحریریه
سوگند مختاری

سوگند مختاری

،
درباره من:
مدرس سینما/ فیلمساز/ کارشناسی ارشد سینما
عضویت: چهار شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹
5

نقد فیلم برج بی سایه (The Shadowless Tower) | سایه‌های گذشته

برج بی‌سایه (The Shadowless Tower) فیلمی عمیق و آرام درباره‌ی چگونگی برخورد با اتفاقات گذشته است، اتفاقاتی که شاید هیچگاه تاثیرشان از زندگی‌ها پاک نشود.

35

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از انیمه جنگ تابستانی تا خواب ابدی

در این شماره از مجموعه مقالات «آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟» به‌سراغ انیمه جنگ‌های تابستانی، چشمانت را باز کن و خواب ابدی رفته‌ایم. با این مقاله همراه زومجی باشید.

5

نقد فیلم از پایان دنیا خیلی انتظار نداشته باش (Do Not Expect Too Much from the End of the World)

از پایان دنیا خیلی انتظار نداشته باش، فیلمی از سینمای رومانی است. اثری هجو که به‌طرزی هوشمندانه جهان امروز را به سخره می‌گیرد. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید

47

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از انیمه جوزه، ببر و ماهی تا چگونه یک میلیون دلار بدزدیم

در این شماره از مجموعه مقالات آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ به سراغ انیمه جوزه، ببر و ماهی، برج بدون سایه و چگونه یک میلیون دلار بدزدیم خواهیم رفت. با این مقاله همراه زومجی باشید.

6

نقد فیلم باسکو (Bosco) | ای آزادی

باسکو درامی زندگی‌نامه‌ای است که در زمره‌ی آثار فرار از زندان قرار می‌گیرد. اثری با ایده‌ای خوب اما پرداختی نه‌چندان دلچسب. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

13

نقد فیلم آخرین جلسه فروید (Freud's Last Session)

فیلم آخرین جلسه فروید (Freud's Last Session) با بازی آنتونی هاپکینز اثری روانشناسانه است که پیرامون مسائل اعتقادی اتفاق می‌افتد.

48

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از انیمه وقتی مارنی آنجا بود تا روزهای بهتر

در این شماره از مجموعه مقالات «آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟» انیمه وقتی مارنی آن‌جا بود، خداحافظی طولانی و فیلم روزهای بهتر را با یکدیگر به تماشا خواهیم نشست.

49

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از انیمه پاتما دنیای وارونه تا رنگ سرچشمه

در این شماره از مجموعه مقالات آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ با یکدیگر انیمه پاتما دنیای وارونه، سراسر شب و رنگ سرچشمه را تماشا خواهیم کرد. با این مقاله همراه زومجی باشید.

28

بهترین فیلم های اجتماعی ایرانی | از اجاره نشین ها تا شاید وقتی دیگر

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین فیلم های اجتماعی ایرانی پرداخته‌ایم. از فیلم‌های قبل از انقلاب تا فیلم‌های چند سال اخیر. با این مقاله همراه زومجی باشید.

2

نقد فیلم حافظه (Memory) | من از یادت نمی‌کاهم

فیلم حافظه (Memory)  ملودرامی روانشناختی با بازی جسیکا چستین و پیتر سارسگارد است. اثری با شخصیت‌های پیچیده و تودرتو که قهرمان‌اش ترومایی سنگین را به دوش می‌کشد.

صفحه ۱ از ۲۰