نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۸

تاریخ اکران دو فیلم Kraven the Hunter و Karate Kid عقب افتاد

سونی پیکچرز از عقب افتادن تاریخ اکران فیلم Kraven the Hunter و فیلم Karate Kid با بازی جکی چان خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز از تاخیر در تاریخ دو فیلم آینده خود خبر داده است. در ابتدا سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) اکران شود و حالا تاریخ اکران فیلم کریون شکارچی تا تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳) عقب افتاده است. در این تاریخ پیش از این قرار بود ریبوت فیلم Karate Kid اکران شود و حالا فیلم بچه کاراته‌کار جدید قرار است در تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۵ (۹ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود. 

آرون تیلور جانسون در نقش کریون شکارچی، فرد هچینگر در نقش آفتاب پرست، آلساندرو نیوولا در نقش راینو، راسل کرو در نقش پدر کریون، آریانا دبوس در نقش کالیپسو، کریستوفر ابوت و لوی میلر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Kraven the Hunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم Triple Frontier، وظیفه کارگردانی فیلم Kraven the Hunter را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی بوده است.

جکی چان، رالف ماکیو، بن وانگ، جاشوا جکسون، سدی استنلی، مینگ-نا ون، آرامیس نایت و وایات اولف از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Karate Kid حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جاناتان انتویستل وظیفه کارگردانی فیلم جدید بچه‌کاراته‌کار را براساس فیلمنامه از راب لیبر بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر دلیل تاخیر در تاریخ اکران فیلم Kraven the Hunter و فیلم Karate Kid اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود سونی تصمیم به اکران این دو فیلم در زمان بهتری گرفته باشد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده