نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵

تریلر Stalker 2 محیط‌های آخرالزمانی بازی را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلر بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl روی نمایش محیط‌های متروک و آخرالزمانی تمرکز دارد.

طرفداران مجموعه شوتر اول-شخص جهان-باز Stalker مدت زیادی است که برای تجربه نسخه دوم انتظار می‌کشند. حال با نزدیک‌شدن به زمان عرضه بازی، استودیو سازنده جزئیات و تریلر تازه‌ای را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در تریلر جدید بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl که همزمان با ۳۸امین سالگرد فاجعه هسته‌ای چرنوبیل پخش شد، می‌توانیم نگاهی تازه به بازی، به‌خصوص محیط‌های مخروبه و تهدیدآمیز آن داشته باشیم.

استودیو GSC Game World این تریلر را با عنوان «Not a Paradise» پخش کرده است و در آن می‌توانیم گفت‌وگوی شخصیت اصلی داستان با سایر کاراکترها را ببینیم. همچنین محیط‌های باشکوه و آخرالزمانی که هر کدام فرسودگی و تهدید منحصربه‌فردی را نشان می‌دهند، در این تریلر کوتاه به چشم می‌خورند. علاوه‌براین تریلر پخش‌شده برای اولین‌بار صداگذاری اوکراینی بازی را نشان می‌دهد. تیم سازنده قبلا تایید کرده بود که بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl در زمان انتشار هر دو گزینه صداگذاری انگلیسی و اوکراینی را ارائه می‌کند.

بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ (۵ سپتامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. تاریخ انتشار این بازی در گذشته یک‌بار به تعویق افتاده است و استودیو سازنده دلیل آن را نیاز تیم توسعه برای بهینه‌سازی‌های فنی بیشتر اعلام کرد.

دانلود ویدیو از آپارات 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده