عضو تحریریه
بهزاد بهرامی جو

بهزاد بهرامی جو

گلستان، گالیکش
درباره من:
عضویت: دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳
17

بهترین بازی های گیم پس | از گیرز آف وار تا هیلو

در این مقاله قصد داریم به سراغ معرفی بهترین بازی‌های یکی از پدیده‌های سال‌های اخیر صنعت ویدیو گیم، یعنی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس برویم.

23

پیش نمایش بازی Dragon's Dogma 2 | خیزش اژدهایان

در این مقاله قصد داریم به سراغ معرفی بازی مورد انتظار Dragon's Dogma 2 ساخته استودیو کپکام برویم که تا چند روز آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

37

۱۵ بازی پلی استیشن 5 با گرافیک چشم نواز

در این مقاله قصد داریم به سراغ معرفی بازی‌هایی برویم که با گرافیک چشم‌نواز روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شده‌اند.

38

۱۵ بازی ایکس باکس سری ایکس و سری اس با گرافیک چشم نواز

در این مقاله قصد داریم به سراغ بازی هایی برویم که با گرافیک هنری و بصری بالایی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شده‌اند.

45

شایعات مربوط به پلی استیشن 5 پرو | قدرتمندترین کنسول سونی؟

با گذشت بیش از سه سال از زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5، گمانه‌‌زنی‌ها درخصوص عرضه یک نسخه میان نسلی ارتقا یافته از آن به اوج خود رسیده است. در این مقاله به سراغ معرفی سخت‌افزار احتمالی کنسول پلی استیشن 5 پرو می‌رویم.

18

Palworld؛ پوکمون‌های تفنگ‌دار یا یک بازی نوآورانه؟

در این مقاله تصمیم داریم به سراغ بازی Palworld برویم و ببینیم چگونه یک بازی ناشناخته تا این اندازه به محبوبیت دست پیدا کرد.

74

۲۰ بازی سخت و جذاب که باید تجربه کنیم

در این مقاله قصد داریم به سراغ معرفی بازی‌هایی برویم که درجه سختی نفس‌گیرشان شناخته می‌شوند. بازی‌هایی که بسیاری از ما حتی ذره‌ای هم علاقه نداریم تا به آن‌‌ها حتی نزدیک نزدیک شویم!

61

مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴ از نگاه زومجی + نتیجه نظرسنجی

در این مقاله به معرفی بازی‌های مهم و مورد انتظاری پرداخته‌ایم که قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر شوند. با زومجی همراه باشید.

51

بهترین بازی ریسینگ / ورزشی سال ۲۰۲۳ از نگاه زومجی + نتیجه نظرسنجی

در سال ۲۰۲۳ شاهد بازی های ورزشی و ریسینگ مختلفی بودیم که از میان آن‌‌ها ما در زومجی بهترین آن‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

18

سرنوشت عجیب بازی The Day Before | از معرفی تا سقوط

در این مقاله قصد داریم به یکی از پدیده‌های اخیر صنعت اخیر ویدیوگیم بپردازیم که می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین کلاه‌برداری‌های این صنعت نامید.

صفحه ۱ از ۳۵