// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵

محتوای جذابی در راه Modern Warfare 3 و وارزون است

اکتیویژن از جزئیات به‌روزرسانی میان-فصلی Reloaded بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone پرده برداشت.

محتوای Reloaded فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone که در تاریخ ۱۲ اردیبهشت (۱ مه) ساعت ۱۹:۳۰ به‌وقت ایران منتشر خواهد شد، شامل نقشه‌ها و حالت‌های تازه برای بخش چندنفره، مأموریت داستانی جدید برای بخش زامبی، Specialist Perk Package در وارزون و محتوای دیگری می‌شود.

به‌روزرسانی میان-فصلی نقشه Grime (که اطراف کانال متروکه لندن قرار دارد) و نقشه Checkpoint (که براساس قلعه نقشه Rebirth Island ساخته شده است) را به بخش چندنفره مدرن وارفر ۳ اضافه خواهد کرد. در حالت جدید بازی با نام Minefield تمام قوانین مانند حالت‌های دیگر است، اما با این تفاوت که افراد همزمان با مرگ خود یک مین بر جای می‌گذارند؛ مین‌هایی که نمی‌توان آن‌ها را برداشت و می‌تواند به هم‌تیمی‌ها نیز صدمه بزند.

حالت جدید بازی با نام Escort در دو دور انجام می‌شود. بازیکن‌ها باید سه نقطه از نقشه را با اسکورت MAW هک کنند. این وسیله تنها در حضور مهاجمان به‌سمت جلو حرکت می‌‌کند و بازیکن‌‌های مقابل می‌توانند برای دفاع از منطقه خود MAW را به عقب برانند. علاوه‌براین پلی‌لیست میان-فصلی Arcade برای بازی در نظر گرفته شده است که «شامل نقشه‌ها و حالت‌های مختلف به‌همراه قدرت‌ها و سلاح‌های ویژه می‌شود» و پلی‌لیست Vortex نیز بازمی‌گردد.

Modern Warfare 3

مأموریت داستانی جدید حالت زامبی با نوع جدیدی از زامبی‌ها مهارت گیمرها را به چالش می‌کشد

اکتیویژن درباره محتوای آتی حالت زامبی گفت: «همزمان با ظاهرشدن Dark Aether سوم، یک ناهنجاری جدید به منطقه تخلیه می‌آید. دکتر جانسن به داخل پورتال کشیده شده است و اکنون اعضای Operation Deadbolt باید طی یک مأموریت نجات با همراهی رزنوف به کمکش بشتابند. آماده رویارویی با انبوه دشمنان در این محتوای داستانی میان-فصلی باشید؛ محتوایی که شامل نوع جدیدی از زامبی‌ها با نام Disciple می‌شود که تمام مهارت‌های بازیکن‌ها را به چالش می‌کشد.»

در فصل سوم وارزون نقشه Rebirth Island باز خواهد گشت. همچنین حالت Resurgence نیز به وارزون اضافه خواهد شد که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا زمان زنده‌بودن هم‌‌تیمی خود دوباره به بازی بازگردند. این به‌روزرسانی میان-فصلی Special Perk Package کمیابی را معرفی می‌کند؛ قابلیتی که در صورت فعال‌بودن تمام پرک‌ها را در اختیار گیمرها قرار می‌‌دهد. همچنین Killstreak Foresight جدید منطقه‌های بعدی بازی را به بازیکن‌ها نمایش می‌دهد.

Weapon Trade Station به بازی باز خواهد گشت که به گیمرها اجازه تعویض سلاح با یک سلاح دارای درجه پایین‌تر به‌همراه وسایل دیگر را می‌دهد. همچنین Utility Box Field Upgrade جدید شامل جعبه مهمات و جلیقه می‌شود. محتوای Reloaded فصل سوم رویداد Heavy Armor را به بازی اضافه خواهد کرد؛ رویدادی که «تعداد پوشش زرهی جلیقه بازیکن‌ها را افزایش می‌دهد و سطح سلامت آن‌ها را در تمام مدت بازی از ۱۵۰ به ۲۰۰ افزایش می‌دهد.»


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده