').attr('href','https://cdn.zoomg.ir/zoomg/ui/css/fonts.min.css'));
ناتی داگ یک استودیو بازیسازی آمریکایی است که در سال ۱۹۸۴ ساخته و وظیفه خلق مجموعه کرش بندیکوت و همچنین Uncharted را برعهده دارد.
هیونگ نام، طراح کانسپتهای هنری استودیوی ناتی داگ تصاویر فانتزی و جالبی را در وبسایت Artstation به اشتراک گذاشته که ممکن است به پروژه جدید این استودیو ارتباط داشته باشد.
گرگ میلر بهتازگی از دراکمن پرسیده دوست دارد از روی چه آیپیهایی بازی بسازد و او در پاسخ به پنج آیپی کمیکبوکی و ویدیو گیمی اشاره کرده که درمیان آنها نامهایی مانند Half-Life ،Hotline Miami و پانیشر به چشم میخورند.
ترفیع شغلی افراد درون استودیو ناتی داگ ممکن است بیانگر این باشد که این استودیو مشغول کار روی پروژهی اعلام نشدهی جدیدی برای پلی استیشن ۵ باشد.
لارا بیلی، صداپیشهی شخصیت ابی در The Last of Us Part 2 اخیرا طی مصاحبهای دربارهی ابراز تنفر و واکنشهای منفی که قبل از انتشار بازی از طرف برخی افراد نسبت به این کارکتر و کل داستان آن نشان داده میشد، صحبت میکند.
شاید بازی The Last of Us Part 2 به گناهان زیادی متهم شود، ولی خیانت به چیزی که داستانگویی قسمت اول را تاریخساز کرده بود، یکی از آنها نیست. اما چه مدارکی برای اثبات این ادعا داریم؟ بیایید احساساتی شویم! همراه زومجی باشید.
باوجود اینکه چندی پیش نیل دراکمن بهعنوان یکی از روسای استودیوی ناتی داگ انتخاب شد، اما او بهتازگی اعلام کرد که همچنان به کار نویسندگی و کارگردانی بازیها نیز ادامه خواهد داد.
باتوجه به اطلاعات منتشر شده، ساعاتی پیش ایوان ولز، مدیر استودیوی ناتی داگ، بهصورت رسمی اعلام کرد که نیل دراکمن بهعنوان مدیر دوم درکنار او به فعالیت خود ادامه میدهد.
گوستاوو سانتائولایا برندهی دو جایزه اسکار که هر دو بازی The Last of Us را با موسیقیهای شنیدنی خود جلا داد، میگوید «قسمت دوم» این سری بازی تازه شروع کار بوده است!
اگرچه هنوز تیم سازنده اشارهای به این موضوع نکرده، اما بهنظر میرسد دو بازی The Last of Us Part 2 و God of War از ویژگیهای کنترلر دوال سنس پشتیبانی میکنند.
جیم رایان، رئیس بخش پلی استیشن میگوید موفقیت حالحاضر بازیهای فرست پارتی پلی استیشن با خرید بیرویه و پشتسرهم استودیوهای دیگر بهدست نیامده، بلکه نتیجهی بهمرور خریدن و بهدقت برنامهریزی کردن برای این خریدها است.
زک الیور، طراح ارشد سابق محیطهای بازی از استودیوی ناتی داگ به استودیوی سن دیگوی سونی اضافه شده و قرار است روی یک بازی جدید و احتمالا همسبک آنچارتد کار کند.
باتوجه به ویدیوی تازه منتشر بهنظر میرسد سونی و استودیوی ناتی داگ مدت زمان لودینگ بازی The Last of Us Remastered روی پلی استیشن 4 را کاهش دادهاند.
نیل دراکمن در یک توئیت جدید بهصورت غیرمستقیم اما مشخص اعلام کرد که بخش آنلاین بازی The Last of Us Part 2 توانایی راضی کردن گیمرها را دارد و طرفداران باید کمی برای بیشتر شنیدن راجع به آن صبر کنند.
ناتیداگ هر سال در روز ۲۶ سپتامبر، اخبار، تصاویر، ویدیوها یا تخفیفهای جذابی برای طرفداران سری بازی The Last of Us دارد. ولی امسال کمی زودتر به استقبال آن رفت و وعده داد که اخبار اصلی فردا منتشر میشوند.
استودیو بازیسازی ناتیداگ اعلام کرد که از حالا به بعد، روز ۲۶ سپتامبر هر سال میلادی برای این شرکت و طرفداران آن بهعنوان روز The Last of Us شناخته میشود.
کیث پاسیلو، طراح انیمیشن بازی The Last of Us Part II، در توضیحاتی که در رابطه با طراحی انیمیشن چهره شخصیتها در این بازی ارائه کرده، به جزئیات خیرهکننده و دقیق این بازی در القای احساسات میپردازد.
بازیکنان The Last of Us Part 2 با تکمیل کمپین داستانی بازی در حالتها و درجات سختی جدید آن، ایستر اگ جدیدی را در تیتراژ پایانی بازی کشف کردهاند.
میزان فروش بالای بازی The Last of Us Part 2 از زمان عرضه باعث تبدیل آن به سومین بازی پُرفروش تاریخ سونی در ایالات متحدهی آمریکا شد.
بازی The Last of Us Part II امروز آپدیت جدید خود شامل حالت Grounded و ویژگی Permadeath را دریافت میکند. اما ویدیوی جدیدی که در ارتباط با ویژگی Permadeath منتشر شده، نشان میدهد که چرا نباید همه این بخش را تجربه کنند.
تهیهکنندهی سریال The Last of Us از حضور یکی از ایدههای حذفشدهی بازی اول در این سریال میگوید.