// دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

استودیو ناتی داگ احتمالا کار روی یک بازی جدید برای پلی استیشن 5 را شروع کرده است

ترفیع شغلی افراد درون استودیو ناتی داگ ممکن است بیانگر این باشد که این استودیو مشغول کار روی پروژه‌ی اعلام نشده‌ی جدیدی برای پلی استیشن ۵ باشد.

همان‌طور که می‌دانید استودیو ناتی داگ در برنامه‌های سونی برای تقویت مجموعه بازی‌های پلی استیشن 5 نقش بسیار مهمی دارد و همچنین به نظر می‌رسد که این استودیو هم‌اکنون کار روی پروژه بعدی خود را شروع کرده باشد. همان‌طور که Twisted Voxel در گزارش خود اشاره کرده است، تغییرات و ارتقا جایگاه شغلی متعدد در استودیو ممکن است حاکی از آن باشد که استودیو ناتی داگ احتمالا در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ کار روی بازی بعدی خود را آغاز کرده باشد.

وینیت آگاروال (Vinit Agarwal) و ریچارد کمبیر (Richard Cambier) که تا همین اواخر هر دو از طراحان اصلی این استودیو بودند، هر دو در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به سمت کارگردان مشترک بازی ارتقا یافتند که ممکن است بیانگر این باشد که آن‌ها در پروژه بعدی استودیو این موقعیت‌ها را برعهده گرفته باشند. همچنین در ماه سپتامبر ارتقاهای جایگاه شغلی متعدد دیگری نیز درون استودیو اتفاق افتاد برای مثال ماکسیم زوراولو (Maksym Zhuravlov) به جایگاه Principal Animator، میکال ماچ (Michal Mach) به جایگاه Lead Animator و مکس دیکاف (Max Dyckhoff) به جایگاه طراح مهندس ارشد هوش مصنوعی ارتقا داده شدند.

ویلون برینک (Waylon Brinck) در اکتبر سال ۲۰۲۰ به‌عنوان مدیر توسعه منصوب شد و همچنین در صفحه‌ی لینکدین رابرت کرکل (Robert Krekel) نیز بیان شده است که او کار خود را به‌عنوان Audio Director در یک پروژه جدید اعلام نشده آغاز کرده است. در نیمه راه سال ۲۰۲۰ نیز استودیو ناتی داگ شروع به استخدام توسعه‌دهندگان جدیدی برای شروع کار در یک بازی نسل بعدی برای پلی استیشن ۵ کرده است که به نظر می‌رسد احتمالاً این همان پروژه‌ی اعلام شده باشد.

مشخص است که سؤال اصلی که همه‌ی طرفداران را درگیر خود کرده است این است که این پروژه چیست؟ نیل دراکمن به‌عنوان یکی از روسای استودیوی ناتی داگ اندکی پس از عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 بیان کرد که بازی بعدی آن‌ها می‌تواند دنباله‌ای برای این بازی یا یک IP کاملاً جدید باشد. در همین حال، انتظار می‌رود استودیو ناتی داگ هم‌اکنون مشغول کار روی پروژه بخش مولتی پلیر بازی لست آو آس ۲ نیز باشد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده