نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

نیل دراکمن به عنوان یکی از روسای ناتی داگ منصوب شد

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، ساعاتی پیش ایوان ولز، مدیر استودیوی ناتی داگ، به‌صورت رسمی اعلام کرد که نیل دراکمن به‌عنوان مدیر دوم درکنار او به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

طی سال جاری ۲۰۲۰ که روزهای انتهایی آن را نیز سپری می‌کنیم، شاهد تغییرات درونی و مدیریتی در استودیوی ناتی داگ هستیم. براساس جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش ایوان ولز، رئيس استودیوی ناتی داگ، به‌صورت رسمی اعلام کرد که نیل دراکمن از این به بعد درکنار او به‌عنوان مدیر دوم این استودیو به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اگر بازی‌های این استودیوی امریکایی را تجربه کرده باشید، به احتمال زیاد نام نیل دراکمن را شنیده‌اید؛ کسی که به‌عنوان کارگردان دو بازی Uncharted 4 و The Last of Us تبحر و تخصص خود را به همه نشان داده است. 

دراکمن تابه امروز نزدیک‌به هفده سال در استودیوی ناتی داگ در پست‌‌های مختلفی فعالیت داشته است؛ او به‌مدت سه سال نیز به‌عنوان نایب رئیس ناتی داگ انجام وظیفه کرده بود. 

این ترفیع شغلی دراکمن همراه شد با بهبود شرایط شغلی چند تن دیگر از اعضای استودیوی ناتی داگ. آلیسون موری، مدیر عملیاتی و کریستین گیرلینگ، مدیر دوم برنامه‌نویسی، به‌صورت مشترک به‌جای دراکمن به‌عنوان معاونان ناتی داگ انتخاب شدند.

طبق اطلاعاتی که تابه امروز دردسترس است، این استودیوی باسابقه در حال حاضر مشغول کار روی توسعه و انتشار یک حالت چندنفره برای بازی The Last of Us Part 2 است. علاوه‌بر این دراکمن پیش‌از این اشاره کرده بود که پروژه بعدی این استودیو احتمال دارد دنباله و نسخه سوم این بازی آخرالزمانی نیز باشد. 

حال باید منتظر ماند و دید این تغییرات در بدنه ناتی داگ چه تاثیراتی در بازی‌های آینده آن‌ها خواهد گذاشت؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده