// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷

آهنگ‌ساز The Last of Us: بازی The Last of Us Part II تازه شروع کار است

گوستاوو سانتائولایا برنده‌ی دو جایزه اسکار که هر دو بازی The Last of Us را با موسیقی‌های شنیدنی خود جلا داد، می‌گوید «قسمت دوم» این سری بازی تازه شروع کار بوده است!

گوستاوو سانتائولایا آرژانتینی که آهنگ‌ساز اصلی بازی The Last of Us، بسته‌ی الحاقی Left Behind و بازی The Last of Us Part II است و وظیفه‌ی آفرینش آلبوم موسیقی متن اورجینال تمام فصول سریال The Last of Us را هم برعهده دارد، به‌تازگی سخنی را به زبان آورد که برای طرفداران ناتی‌داگ خوشحال‌کننده بود: «این تازه اول کار است!». این آهنگ‌ساز تحسین‌شده که جوایز بسیار زیادی به خاطر موسیقی‌های خود کسب کرده، پس از رکوردشکنی The Last of Us Part II در کسب نامزدی‌های مراسم گیم اواردز نوشت: «خوشحال و سپاسگزار هستم! بازی در ۹ بخش به ۱۰ نامزدی گیم اواردز رسید و یکی از این بخش‌ها چیزی نیست جز بهترین صداگذاری و موسیقی. از نیل دراکمن و ناتی داگ برای آن که سال‌ها قبل من را به این ماجراجویی دعوت کردند، سپاسگزارم. این تازه اول کار است».

شاید عده‌ای بگویند که او با این صحبت فقط به سریال The Last of Us که نیل دراکمن و کریگ مازن آن را خواهند ساخت، اشاره دارد. ولی بر کسی پوشیده نیست که سانتائولایا ۶۹ساله قبلا هم اطلاعاتی راجع به سری بازی The Last of Us را به‌صورت غیرمستقیم فاش کرد. او در کل زندگی خود فقط حاضر به آهنگ‌سازی برای یک بازی ویدیویی شد و آن هم The Last of Us است. در نتیجه فعلا بسیاری از طرفداران می‌گویند که او مخفیانه به این اشاره می‌کند که سال‌ها بعد بازی The Last of Us Part III از راه می‌رسد. چه کسی می‌داند که در سال‌های پایانی نسل ۹ کنسول‌های بازی چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

(از این‌جا به بعد خبر، بخش‌هایی از داستان سری بازی The Last of Us و مخصوصا قسمت دوم آن را اسپویل می‌کند)

گوستاوو سانتائولایا مشغول نواختن موسیقی بازی The Last of Us

ماجرا وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانید درک فیلیپس، بازیگر یک نقش خاص در بازی The Last of Us Part II هم به‌تازگی تصویری از دوباره پوشیدن لباس موشن کپچر را به اشتراک گذاشت. شاید بزرگ‌ترین نقش زندگی او با لباس موشن کپچر شخصی نباشد جز جری اندرسون؛ پدر ابی، مرد به قتل رسیده توسط جول و جراح، پزشک و دانشمندی که شاید می‌توانست آخرالزمان جهان The Last of Us را به پایان برساند. آیا قرار است بازی The Last of Us Part II مثل قسمت اول یک DLC داشته باشد؟ آیا پوشیدن لباس موشن کپچر توسط این بازیگر ربطی به The Last of Us ندارد و جمله‌ی سانتائولایا نیز فقط به احتمال عرضه‌ی دنباله‌ی اصلی در سال‌ها بعد اشاره می‌کند؟

نیل دراکمن ماه‌ها قبل گفت که فعلا هیچ برنامه‌ای برای ساخت DLC بازی The Last of Us Part II یا خود بازی The Last of Us Part III ندارد و فقط زمانی این کار را انجام می‌دهد که مطمئن باشد داستانی لایق روایت شدن را پیدا کرده است؛ قصه‌ای که بتواند همه‌ی قصه‌های روایت‌شده در جهان این سری بازی تا به امروز را به بهترین شکل جمع‌بندی کند.

ولی حتی اگر ندانیم که چه زمانی باید انتظار مواجهه با محتوای داستانی جدید در سری بازی The Last of Us را بکشیم، از دو حقیقت جذاب خبر داریم. اول آن که سازندگان The Last of Us Part II بخش آنلاین این بازی را «گسترده‌ترین مولتی‌پلیر ساخته‌شده توسط استودیو ناتی‌داگ» می‌دانند و گفته‌اند که در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیشتری راجع به آن منتشر می‌شود. دوم هم اینکه به احتمال زیاد بازی به‌زودی به‌روزرسانی فنی مفصلی روی پلی استیشن 5 سونی دریافت می‌کند تا از قبل هم دیدنی‌تر و شنیدنی‌تر به نظر بیاید.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده