نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

کشف ایستر اگ جدید بازی The Last of Us Part 2 در حالت‌های Grounded و Permadeath

بازیکنان The Last of Us Part 2 با تکمیل کمپین داستانی بازی در حالت‌ها و درجات سختی جدید آن، ایستر اگ جدیدی را در تیتراژ پایانی بازی کشف کرده‌اند.

با تکمیل حالت‌های جدید گراندد (Grounded) یا پرمادث (Permadeath) در بازی The Last of Us Part 2 یک ایستر اگ اختصاصی را در صفحه‌ی تیتراژ پایانی بازی پیدا خواهید کرد. این کشف جدیدی است که بازیکنان قسمت دوم بازی The Last of Us بعد از انتشار آپدیت جدید بازی به آن دست پیدا کرده‌اند. جدیدترین به‌روزرسانی بازی The Last of Us Part 2 حالت‌ها، ویژگی‌ها و درجه‌ی سختی جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

طبق ویدیویی جدیدی که توسط یکی از کاربران از صفحه‌ی تیتراژ پایانی بازی در توییتر منتشر شده، با تکمیل جریان بازی The Last of Us Part 2 با درجه سختی گراندد، نسخه کامل آهنگ Future Days از Pearl Jam با صدای شخصیت جول (Joel) پخش خواهد شد. اگر این بازی را تجربه کرده باشید، در قسمت‌های ابتدایی کمپین داستانی بازی، جول را در حال خواندن بخشی از این آهنگ مشاهده خواهید کرد که در ادامه نقش مهمی را در مضمون ارتباطات داستان ایفا می‌کند. با مراجعه به این لینک، می‌توانید این ویدیو را در توییتر تماشا کنید.

بازیکن دیگری نیز بدون ارائه‌ی هیچگونه ویدیو یا سندی که ادعای خود را نشان دهد، اعلام کرده که با تکمیل کمپین داستانی بازی در شرایطی که حالت پرمادث فعال است، آهنگ Through the Valley از Shawn James که در اولین تریلر رونمایی بازی توسط الی خوانده می‌شد، در تیتراژ پایانی پخش می‌شود.

جول در حال خواندن در بازی The Last of Us 2

آهنگی که قبل از انتشار این آپدیت در تیتراژ پایانی بازی پخش می‌شد، آهنگ Wayfaring Stranger از جانی کش (Johnny Cash) بود که توسط الی و جول خوانده می‌شد. البته اگر بعد از انتشار این آپدیت نیز بدون فعال بودن تنظیمات مذکور بازی را تکمیل کنید، همچنان این آهنگ پخش خواهد شد.

ناتی داگ (Naughty Dog) همواره توجه ویژه‌ای به قرار دادن اتفاقات و آیتم‌های مخفیانه و رمزآلود در دنیای بازی‌های خود داشته که این مورد، جدیدترین ایستر اگی است که توسط بازیکنان لست آف آس 2 کشف شده است. The Last of Us 2 براساس گزارش ماه ژوئیه مؤسسه‌ی NPD به سومین بازی پُرفروش تاریخ سونی تبدیل شده است. تابه‌حال تنها میزان فروش بازی‌های Marvel’s Spider-Man و God of War در ایالات متحده‌ی آمریکا بیشتر از نسخه‌ی دوم بازی The Last of Us بوده است که زمان زیادی از انتشار آن‌ها می‌گذرد. با مراجعه به این لینک، می‌توانید در این خصوص بیشتر بخوانید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده