نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰

نیل دراکمن: همچنان به نویسندگی و کارگردانی بازی‌ها ادامه خواهم داد

باوجود اینکه چندی پیش نیل دراکمن به‌عنوان یکی از روسای استودیوی ناتی داگ انتخاب شد، اما او به‌تازگی اعلام کرد که همچنان به کار نویسندگی و کارگردانی بازی‌ها نیز ادامه خواهد داد.

با عرضه سری بازی‌های آنچارتد و The Last of Us استودیوی ناتی داگ بیش‌از پیش سر زبان‌ها افتاد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که طی سال ۲۰۲۰ میلادی تغییرات زیادی در بدنه این استودیوی امریکایی صورت گرفته است. چندی پیش ایوان ولز، مدیر استودیوی ناتی داگ به‌صورت رسمی اعلام کرد که نیل دراکمن پس از سه سال کار در مقام معاون استودیو، از این پس به‌عنوان مدیر دوم درکنار او به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

پس از اعلام این خبر بود که بسیاری از طرفداران بازی‌های ناتی داگ به‌خصوص آن گروه از افرادی که منتظر دنباله بازی The Last of Us Part 2 بودند، احساس نگرانی کردند که وظیفه نویسندگی و کارگردانی این بازی به‌دست فرد دیگری افتاده باشد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، دراکمن ساعاتی پیش در خصوص این ترفیع سِمَت به پرسش‌های زیادی پاسخ داد. او در این مورد به‌صراحت توضح داد که اگرچه به‌عنوان یکی از روسای ناتی داگ منصوب شده است، اما همچنان نویسندگی و کارگردانی بازی‌ها را نیز ادامه خواهد داد. وظیفه دیگر دراکمن در استودیو تعلیم موج جدیدی از بازی‌سازها نیز است.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، نیل دراکمن از سال ۲۰۱۳ دوران کارگردانی خود را شروع کرد. او به‌عنوان کارگردان خلاق و نویسنده بازی The Last of Us درکنار بروس استرالی نقش توسعه‌دهنده را نیز ایفا کرده بود. در ادامه او به سری آنچارتد نیز وارد شد و بازهم به‌عنوان کارگردان و نویسنده نسخه چهارم آن یعنی Uncharted 4: A Thief’s End انجام وظیفه کرد. در ادامه نیز با ساخت بازی TLoU Part 2 جایگاه خود را در صنعت بازی‌های ویدیویی محکم‌تر از گذشته کرد.

به‌نظر شما این تغییر پست در ناتی داگ و به‌خصوص نیل دراکمن، چه تاثیراتی می‌تواند در آثار آینده این استودیوی خوش‌نام ایجاد ‌کند؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده