// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

استودیوی سن‌ دیگوی سونی یکی از توسعه‌دهندگان سابق بازی Uncharted را استخدام کرد

زک الیور، طراح ارشد سابق محیط‌های بازی از استودیوی ناتی داگ به استودیوی سن دیگوی سونی اضافه شده و قرار است روی یک بازی جدید و احتمالا هم‌سبک آنچارتد کار کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شعبه‌ی سن دیگوی سونی (Sony San Diego Studio) یکی از توسعه‌دهندگان سابق استودیوی ناتی‌ داگ را استخدام کرده است تا روی یک پروژه‌ی بازی‌سازی اعلام‌نشده کار کند. زک الیور، طراح ارشد محیط بازی درگذشته روی بازی‌های The Last of Us ،Uncharted 4: A Thief’s End ،Uncharted: The Lost Legacy و همچنین بازی The Last of Us Part 2 کار کرده است و حالا او قرار است در استودیوی سن دیگوی سونی به‌عنوان طراح ارشد محیط روی پروژه‌ای جدید کار کند.

مدتی است که شایعاتی پخش شده مبنی بر اینکه استودیوی سن دیگوی سونی مسئول ساخت قسمت‌های بعدی مجموعه بازی‌های آنچارتد خواهد بود، گرچه نمی‌شود خیلی بااطمینان دراین‌باره نظر داد. در بخش پیش‌نیاز‌های برخی از آگهی‌های استخدام شعبه‌ی سن دیگو مانند طراح ارشد نورپردازی آمده است که متقاضیان درخواست آن شغل باید در ساخت بازی‌های اکشن سوم‌شخص تجربه‌ داشته باشند. باتوجه به اینکه سبک بازی‌های آنچارتد نیز اکشن سوم‌شخص است، احتمال دارد که این بازی جدید دنباله‌ای بر این مجموعه‌ی محبوب باشد.

همچنین در این آگهی‌های استخدام اشاره شده است که شرکت Visual Arts Service Group با استودیوی تازه‌تأسیس سن دیگو سونی قرارداد همکاری دارد و مسئول طراحی صحنه‌های سینمایی در بازی‌های انحصاری سونی مانند مجموعه‌ی آنچارتد، کیلزون، The Last of Us و بازی‌های دیگر است. استودیو ناتی داگ قبلا گفته بود که داستان بازی‌های آنچارتد تمام شده و آن‌ها بازی دیگری از آن نمی‌سازند. این در حالی است که توسعه‌دهندگان سابق این استودیو درحال پیوستن به یک استودیوی فرست پارتی سونی هستند و این موضوع می‌تواند احتمال استخدام این افراد را برای ساخت یک آنچارتد جدید روی کنسول پلی استیشن 5 تقویت کند.

مجموعه بازی‌های آنچارتد یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌ترین بازی‌های پلی استیشن است. این مجموعه شامل چهار بازی اصلی، یک بازی برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا و همچنین یک قسمت مستقل به‌نام Uncharted: The Lost Legacy است که در آن ما داستان شخصیت‌های کلوئی و نیدین را دنبال می‌کنیم که اتفاقات آن پس از حوادث بازی Uncharted 4 جریان داشت.

نسخه‌ی چهارم مجموعه‌ی بازی‌های آنچارتد که داستان نیتن دریک را بعد از سال‌ها بالاخره به‌نتیجه می‌رساند، به آخرین ماجرجویی این شخصیت ویدیوگیمی مشهور می‌پردازد. حالا بااینکه می‌دانیم استودیوی ناتی‌داگ دیگر داستان جدیدی برای تعریف کردن از نیتن دریک ندارد، اما هنوز نمی‌‎دانیم که اگر بنا باشد یک آنچارتد جدید ساخته شود، آیا قرار است یک اسپین‌آف از این مجموعه باشد یا یک بازی کاملا جدید؟ فقط زمان پاسخ این سوالات را خواهد داد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی احتمال ساخته شدن یک بازی دیگر از مجموعه‌ی آنچارتد چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.    


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده