// یکشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

نیل دراکمن: بخش آنلاین بازی The Last of Us Part 2 ارزش صبر طرفداران را خواهد داشت

نیل دراکمن در یک توئیت جدید به‌صورت غیرمستقیم اما مشخص اعلام کرد که بخش آنلاین بازی The Last of Us Part 2 توانایی راضی کردن گیمرها را دارد و طرفداران باید کمی برای بیشتر شنیدن راجع به آن صبر کنند.

پوستر فوق العاده یوجی شینکاوا از استودیو کوجیما پروداکشنز برای بازی لست آف آس ۲ ناتی داگ و نیل دراکمن

پس از آن که در روز The Last of Us، ناتی‌داگ با گیف‌ها، تصاویر و معرفی محصولات تزئینی دیجیتالی و فیزیکی به استقبال طرفداران رفت، همه می‌خواستند بدانند که بالاخره چه زمانی تریلر رسمی بخش آنلاین بازی The Last of Us Part 2 را می‌بینند. استودیو ناتی‌داگ همیشه بخش آنلاین بازی‌های خود را قسمتی فرعی از آن‌ها دانسته است. بااین‌حال بر کسی پوشیده نیست که بخش آنلاین بازی The Last of Us که بیشتر با نام The Last of Us Factions شناخته می‌شود، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. اکنون هم همچنان بخش آنلاین بازی‌های «آنچارتد 4» و «لست آو آس» پذیرای بسیاری از گیمرهای پلی‌استیشن 4 هستند. هرچند به نظر می‌رسد که بخش آنلاین بازی The Last of Us Part II قرار است فراتر از تمامی بخش‌های مولتی‌پلیر و آنلاین عرضه‌شده توسط ناتی‌داگ در گذشته باشد.

بیشتر از یک سال قبل، استودیو ناتی‌داگ اعلام کرد که بخش آنلاین بازی The Last of Us Part II همزمان با روز عرضه‌ی آن منتشر نمی‌شود. چون به علت گستردگی خود نیاز به زمان بیشتری برای تکمیل دارد. شایعات متفاوت هم خبر از این می‌دادند که شاید ناتی‌داگ درنهایت بخش آنلاین بازی The Last of Us Part II را جدا از بازی اصلی و در قالب یک بازی رایگان برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 سونی به بازار بفرستد.

به‌تازگی نیل دراکمن در یک توئیت که همه می‌دانند به مولتی‌پلیر The Last of Us Part II ارتباط دارد، عطش بازیکنان برای بخش Factions بازی جدید ناتی‌داگ را بیشتر کرد: «از طرفداران فوق‌العاده‌ی ما به‌خاطر ساختن یک روز The Last of Us به یاد ماندنی سپاسگزارم. نگاه مثبت‌اندیشانه و عشق شما بسیار الهام‌بخش است. راستی درباره‌ی آن چیز دیگری که همه می‌خواهید راجع به آن بدانید، باید بگویم که صبور باشید. نتیجه ارزش صبر شما را خواهد داشت».

اِلی مشغول نواختن گیتار برای دینا در بازی The Last of Us Part II

یکی از اعضای بازی‌سازی ناتی‌داگ هم ماه‌ها قبل گفته بود که بخش آنلاین بازی The Last of Us Part II انقدر بزرگ شده است که دیگر نمی‌توان آن را به‌عنوان بخشی فرعی درکنار بخش داستانی بازی عرضه کرد. با همه‌ی این‌ها ما هیچ اطلاعی از زمان پخش اطلاعات رسمی بیشتر راجع به بخش مولتی‌پلیر بازی The Last of Us Part 2 نداریم. ولی به‌نظر می‌رسد که باید انتظار تبدیل شدن آن به بزرگ‌ترین مولتی‌پلیر ساخته‌شده توسط ناتی‌داگ را داشته باشیم.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده