آخرین خبرهای استودیو اینسومنیاک گیمز

اینسامنیاک گیمز یک استودیو بازیسازی آمریکایی است که از سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و از میان ساخته‌های آن‌ها می‌توان به Ratchet and Clank و Infamous اشاره کرد.

سیستم مورد نیاز نسخه کامپیوتر بازی مرد عنکبوتی

شرکت سونی جزئیات جدیدی از نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man Remastered نظیر سیستم مورد نیاز و پاداش‌های پیش خرید آن را منتشر کرد.

یک طراح هنری دنیای سینمایی مارول به اینسامنیاک گیمز پیوست

استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز، چند ماه قبل یکی از طراحان مفهومی (کانسپت آرتیست) با تجربه دنیای سینمایی مارول را به‌عنوان کارگردان هنری بازی Marvel’s Spider Man 2 استخدام کرد.

فروش بازی های اسپایدرمن استودیو اینسامنیاک از ۳۳ میلیون نسخه فراتر رفت

بازی‌های مرد عنکبوتی استودیو Insomniac Games تا امروز در مجموع روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به بیشتر از ۳۳ میلیون نسخه فروش رسیده‌اند.

بازی Marvel's Spider-Man برای پی سی تایید شد

در جریان تازه‌ترین قسمت از سری برنامه‌های State of Play سونی، عرضه‌ی بازی مرد عنکبوتی، محصول پرطرفدار شرکت اینسامنیاک برای کامپیوترها تایید شد.

درخشش Ratchet & Clank: Rift Apart و ریترنال در جوایز انجمن صداگذاری بازی

مراسم جوایز Game Audio Network Guild که انواع‌واقسام افراد حاضر در تیم‌های صداگذاری بازی‌ها را دور هم جمع می‌کند، به تقدیر از برترین بازی‌های سال پرداخت.

بازی چندنفره اینسامنیاک گیمز ممکن است یک IP جدید باشد

طبق توضیحات ارائه شده در جدیدترین آگهی شغلی اینسامنیاک گیمز، احتمالا بازی جدید و چندنفره‌ی آن‌ها یک IP جدید است.

ارتقا نویسنده Spec Ops: The Line به کارگردان داستانی Wolverine اینسامنیاک

نویسنده داستان بازی Spec Ops: The Line حالا مدیریت کامل امور مربوط‌ به داستان‌گویی بازی Marvel’s Wolverine استودیو اینسامنیاک گیمز را بر عهده دارد.

اشاره بازیگر ونوم به موشن کپچر بازی Marvel’s Spider-Man 2

ظاهرا مراحل ضبط حرکات دنباله‌ی مورد انتظار بازی Marvel's Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز آغاز شده است؛ اثری که در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

پشتیبانی بازی‌ های اینسامنیاک از فناوری بهینه سازی VRR از روز اول

توسعه‌دهندگان استودیوی اینسامنیاک گیمز، از آمادگی آپدیت پشتیبانی از فناوری Variable Refresh Rate در بازی‌های PS5 خود خبر دادند.

شروع ضبط موشن کپچر بازی Marvel’s Wolverine در آینده نزدیک

طبق اشاره‌ی یکی از انیماتورهای ارشد استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز، ظاهرا فرایند ضبط موشن کپچر Marvel’s Wolverine به‌زودی آغاز می‌شود.

ادامه استخدام اینسامنیاک گیمز برای توسعه بازی چندنفره معرفی نشده

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، استودیوی اینسامنیاک گیمز همچنان در حال استخدام نیروهای بیشتر برای توسعه‌ی بازی چندنفره‌ی معرفی نشده و گسترده‌ی خود است.

تبدیل Spider-Man: Miles Morales به سومین بازی پرفروش سونی در آمریکا

با استناد به‌آمار رسمی سازمان NPD، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به‌سومین بازی پرفروش تاریخ سونی در کشور آمریکا بدل شده است.

آمار درخشان تریلر بازی Marvel’s Spider-Man 2 اینسامنیاک گیمز

تریلر رونمایی از بازی Marvel's Spider-Man 2 استودیو اینسامنیاک گیمز تا امروز در کانال یوتیوب رسمی پلی استیشن بیش از ۲۰ میلیون بار تماشا شده است.

لباس‌های Spider-Man: No Way Home در راه ریمستر بازی اسپایدرمن

دو لباس تازه با الهام از فیلم Spider-Man: No Way Home منحصرا در دسترس کاربران نسخه‌ی ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man قرار می‌گیرد.

نامزدهای جوایز بهترین بازی های سال مراسم DICE ؛ پیشتازی رچت و کلنک

آکادمی علوم و هنرهای تعاملی که هر سال در مراسم جوایز DICE به تقدیر از‌ بازی‌های برتر می‌پردازد، به شکل رسمی فهرست نامزدهای امسال را منتشر کرد.

فروش بیشتر اسپایدرمن مایلز مورالز از Call of Duty در ماه دسامبر روی PS5

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales استودیو اینسامنیاک گیمز طی ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ روی PS5 فروش بیشتری از بازی Call of Duty: Vanguard داشت.

پیوستن نویسنده Subnautica: Below Zero به تیم تولید بازی اسپایدرمن PS5

بریتنی.ام.موریس با سابقه‌ی کار روی داستان بازی Subnautica: Below Zero به‌تیم نویسندگان بازی Marvel's Spider-Man 2 پیوست.

اجرا یک حرکت معروف بازی مرد عنکبوتی در فیلم جدید اسپایدرمن

تام هالند می‌گوید در فیلم Spider-Man: No Way Home حرکتی را اجرا می‌کند که مرد عنکبوتی در بازی Marvel’s Spider-Man پلی استیشن انجام می‌دهد.

وجود خشونت بسیار زیاد در گیم پلی بازی جدید ولورین

بریدگی‌ها، شکاف‌های عمیق روی بدن و اعضای جداشده از تن، مواردی هستند که در بازی Wolverine استودیو اینسامنیاک گیمز با آن‌ها مواجه خواهیم شد.

روش رئیس اینسامنیاک گیمز برای پرهیز از فشار کاری شدید در ساخت بازی

تد پرایس، مدیرعامل استودیو بازی‌سازی Insomniac Games توضیح می‌دهد که از نگاه او چگونه می‌توان بدون تحمیل فشار کاری شدید بر اعضای تیم، موفق به ساخت ویدیوگیم‌های بزرگ و پرخرج شد.

صفحه ۳ از ۱۶