// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۶

روند توسعه Marvel's Wolverine در حال تسریع است

به نظر می‌رسد استودیو اینسامنیاک روند توسعه Marvel's Wolverine را گسترش داده است.

ظاهرا استودیو اینسامنیاک تسریع روند توسعه بازی Marvel's Wolverine کنسول پلی استیشن 5 را شروع کرده است. براساس توییت تامی من، انیماتور ارشد سینماتیک این استودیو برخی از سازندگان Marvel's Spider-Man 2 به بازی ولورین منتقل شده‌اند.

این بازی سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود و از آن زمان اخبار زیادی درباره‌اش نشنیده‌ایم؛ زیرا تمرکز اینسامنیاک روی اسپایدرمن ۲ بود. شایعات حاکی از آن است که بازی Marvel's Wolverine سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد؛ اما هنوز چیزی قطعی نیست. من در توییتر نوشت: «نمی‌توانم منتظر بمانم تا مردم بازی Spider-Man 2 را تجربه کنند. کار کردن روی آن بازی با افراد عالی زیادی، بسیار جذاب بود. اما امروز باید چیزی جدید را شروع کنم. #WolverinePS5».

انتظار می‌رود بازی Spider-Man 2 مانند نسخه قبلی خود با محتوای پس از عرضه و پچ‌های متفاوتی رو‌به‌رو شود؛ پس اکتبر پایان کار استودیو نام‌برده با این بازی نخواهد بود. اما طبیعی است که پس از عرضه این بازی، تمرکز استودیو به سمت پروژه بعدی خود برود. گفتنی است اینسامنیاک یکی از استودیوهایی است که با اعتصاب صداپیشگان رو‌به‌رو شده و باید ببینیم آیا این قضیه روی توسعه Wolverine تأثیرگذار خواهد بود یا خیر.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده