نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۸

امکان رویارویی تصادفی دو مرد عنکبوتی در Marvel's Spider-Man 2

به‌گفته انیماتور Marvel's Spider-Man 2، امکان مواجهه‌ی تصادفی دو مرد عنکبوتی حین گشت‌و‌گذار وجود دارد.

استودیو اینسامنیاک گیمز به مراحل پایانی ساخت بازی Marvel's Spider-Man 2 که اخیرا بازخوردها نسبت به نمایش‌ها و گیم‌پلی آن فوق‌العاده بود، نزدیک شده است. باتوجه‌به اینکه رسانه‌های مختلف امکان تجربه بخش‌هایی از این بازی انحصاری را داشته‌اند، جزئیات مختلفی از آن در حال پخش شدن هستند که یک مورد تازه آن می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

اخیرا جیمز هام، کارگردان انیمیشن Marvel's Spider-Man 2، در مصاحبه جدید با رادیو گیمرتگ پیرامون امکان برخوردهای تصادفی دو مرد عنکبوتی حین کاوش یا طی کردن مأموریت‌های فرعی توضیحاتی ارائه داد. به‌گفته این توسعه‌دهنده، بازیکن‌ها ممکن است در نقش پیتر متوجه وقوع یک جرم شوند و خود را به آن‌جا برسانند اما مایلز مورالس را ببینند که زودتر به آن‌جا رسیده و مشغول مبارزه با مجرمان است.

هام در ادامه خاطرنشان کرد بازیکن‌ها ممکن است مشغول گشت‌و‌گذار در نیویورک یا انجام فعالیت‌هایی از جمله مبارزه با تبهکاران باشند که با مرد عنکبوتی دیگر رو‌به‌رو شوند. بنابراین اگر در نقش پیتر بازی می‌کنید، احتمال دارد مایلز را ببینید که در حال مبارزه با چند مجرم است. همان‌طور که به نظر می‌رسد، احتمالا بتوان در این مبارزه مداخله کرد.

برخورد دو مرد عنکبوتی به شکل تصادفی می‌تواند از مواردی باشد که طرفداران Marvel's Spider-Man 2 را به وجد آورد. باتوجه‌به حضور دو مرد عنکبوتی در بازی، دیدن اتفاقی یکی از قهرمان‌های نیویورک در حال مبارزه با دشمنان می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. بازی Marvel’s Spider-Man 2 در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) امسال روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره اخبار جدید بازی Marvel's Spider-Man 2 را با ما در میان بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده