نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۳

همکاری سونی و آدیداس برای کالکشن Marvel's Spider-Man 2

برند آدیداس و تیم بازاریابی سونی در یک همکاری جذاب به فروش کالکشنی از لباس‌ها و کفش‌هایی با الگوبرداری از مضامین بازی Marvel's Spider-Man 2 می‌پردازند.

به نظر می‌رسد که تیم بازاریابی سونی برنامه‌های متنوعی را برای تبلیغات بازی Marvel's Spider-Man 2 در زمان عرضه دارد. تاکنون ویدیوهای تبلیغاتی متنوعی را از این بازی دیدیم که با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی احتمالا به تلویزیون خواهند آمد. علاوه‌براین، حالا کالکشنی از کفش‌ها و استایل الهام رفته از مضامین این بازی معرفی شده که از ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

تنها آیتمی که تاکنون توانستیم نگاه خوبی به ظواهر و جزئیات آن داشته باشیم، کفش‌های Peter Parker/Venom است که در فهرست فروش وبسایت Tillys قرار گرفته است. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، طراحی این کفش‌ها با لوازم جانبی PS5 برای این بازی بی‌شباهت نیست. بیشتر قسمت‌های آن به رنگ قرمز بوده و خطوطی از رنگ آبی و سفید هم بر آن دیده می‌شود که طبیعتاً به رنگ بندی همیشگی لباس اسپایدرمن اشاره دارد. ولی اینبار کفی کفش به رنگ سیاه طراحی شده و تکسچرهایی شبیه به سیمبیوت که انگار به سمت بالا درحال خزیدن است، ظاهر شخصیت ونوم را به آن داده است.

استایل لباس اسپایدرمن 2 با همکاری آدیداس

این مجموعه علاوه‌بر کفش، شامل کتانی‌های استوک دار Adizero 12.0، گرمکن، جوراب شلواری و موارد دیگر نیز می‌شود که همگی از روز نخست عرضه‌ی این بازی در ۲۸ مهر برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

جالب اینجا است که این همکاری به همین‌جا ختم نمی‌شود و ظاهراً برخی از ساکنان نیویورک سیتی در دنیای بازی در حین پرسه زدن این لباس‌ها و کفش‌های آدیداس را به تن خواهند داشت. گفته می‌شود که بازی قرار است یک نیویورک بسیار بزرگ (حدودا دو برابر بازی قبلی) را در اختیار بازیکنان قرار بدهد. اضافه شدن محله‌هایی همچون کوئینز، بروکلین، کُنی آیلند و بیشتر کاری می‌کنند تا فضایی حدودا دو برابر قسمت قبل در اختیارمان قرار بگیرد. از جمله آخرین اطلاعات موجود در مورد گیم‌پلی، به لباس‌هایی برمی‌گردد که می‌توانیم به‌تن پیتر/مایلز بپوشانیم. گفته می‌شود که حجم بسیار زیادی از این لباس‌ها را می‌توانیم با رنگ‌هایی که دوست داریم شخصی‌سازی کنیم.

نظر شما درباره همکاری تجاری آدیداس و سونی چیست؟ نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده