نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵

کیفیت بصری Marvel’s Spider-Man 2 تا زمان عرضه بهتر خواهد شد

به‌گفته اینسامنیاک گیمز، کیفیت تصویری بازی Marvel’s Spider-Man 2 در زمان عرضه بهتر از نمایش‌ اخیر خواهد بود.

شرکت سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز در رویداد کامیک-کان سن دیگو اخیر یک تریلر داستانی جدید از بازی Marvel’s Spider-Man 2 را به نمایش گذاشتند. در این تریلر می‌توانیم بخش‌هایی از داستان و رویارویی شخصیت‌های مهم را ببینیم. همچنین می‌توان نگاه دقیق‌تری به ظاهر شخصیت‌ها و تغییر آن‌ها نسبت به نسخه‌های قبل داشت.

باتوجه‌به اینکه نمایش گیم‌پلی این بازی در گذشته با انتقادهایی پیرامون کیفیت بصری و گرافیک همراه بود، در تریلر اخیر ارتقای بصری و گرافیکی چشم‌نواز را شاهد بودیم. در ادامه یکی از اعضای اینسامنیاک گیمز در یک مصاحبه تایید کرد کیفیت بصری Marvel’s Spider-Man 2 تا زمان عرضه بیشتر خواهد شد.

مدیر انجمن و بازاریابی اینسامنیاک گیمز اخیرا روی حساب توییتر و در پاسخ به توییتی که در مورد مدل‌های چهره جدید و به‌روزشده برخی از شخصیت‌های اصلی بازی اظهارنظر کرده بود، تایید کرد که گرافیک بازی تا زمان عرضه بیشتر از این خواهد شد. با اینکه در زمان عرضه نهایی برخی بازی‌های بزرگ، بازیکنان شاهد افت کیفیت گرافیکی نسبت به تریلرهای قبل انتشار هستند. اما استودیوهای فرست‌پارتی سونی تاکنون در ارتقای بصری بازی‌ها تا زمان عرضه عملکرد درخشانی داشته‌اند. بنابراین شنیدن این خبر از جانب اینسامنیاک گیمز می‌تواند برای طرفداران Marvel’s Spider-Man 2 راضی‌کننده باشد.

اینسامنیاک گیمز در ادامه تصاویر جدیدی از شخصیت‌های اصلی بازی پخش کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید. بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) امسال روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

هری آزبورن در کنار پدرش در بازی Marvel’s Spider-Man 2

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Marvel’s Spider-Man 2 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده