// جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۲

مری جین، هری آزبورن و ونوم در تریلر جدید بازی Marvel's Spider-Man 2

استودیو Insomniac Games در کامیک-کان شهر سن‌دیگو تریلر داستانی جدید بازی Marvel's Spider-Man 2 را تقدیم طرفدارها کرد.

در‌حالی که به انتشار بازی مرد عنکبوتی در تاریخ ۲۸ مهر روی کنسول PS5 نزدیک می‌شویم، شرکت سونی تریلر جدید این ویدیوگیم را در رویداد بین‌المللی کامیک-کان سن‌دیگو به نمایش گذاشت؛ تا طرفدارها پیتر پارکر، مایلز مورالز، ونوم، هری آزبورن، کریون شکارچی و مارتین لی را در این اثر تازه ببینند.

ظاهر جدید مری جین با صداپیشگی لارا بیلی هم در تریلر توجه بسیاری از بازیکن‌ها را به خود جلب کرد. شما می‌توانید تریلر داستانی بازی Marvel's Spider-Man 2 را در کانال یوتیوب رسمی پلی استیشن تماشا کنید.

ونوم در بازی مرد عنکبوتی ۲ کنسول پلی استیشن 5 سونی

دانلود تریلر با رزولوشن 4K

دانلود تریلر با رزولوشن Full HD 1080P | دانلود تریلر با رزولوشن HD 720P

جان پاکت، کارگردان داستانی ارشد بازی اسپایدرمن ۲ می‌گوید: «در ابتدای قصه، هر دو اسپایدرمن ما در اوج به سر می‌برند؛ هرچند هم پیتر پارکر و هم مایلز مورالز در حال دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلات زندگی شخصی خود هستند. مایلز به‌دنبال زمان مناسب برای نوشتن نامه درخواست ورود به دانشگاه است، اما مدام کارهای خود را عقب می‌اندازد و روی فعالیت به‌عنوان مرد عنکبوتی تمرکز می‌کند.

در همین حین پیتر نمی‌تواند هزینه‌های خانه‌ی مِی را پرداخت کند، اما راضی به فروختن آن نمی‌شود. این خانه برای او ارزش زیادی دارد. مثل مایلز، پیتر هم در برقراری تعادل بین وظایف فراوان خود شکست می‌خورد.

مری جین می‌خواهد برای پرداخت پول خانه به پیتر کمک کند، ولی شرایط شغلی مناسبی ندارد. چرا که جیمز جونا جیمسون به ساختمان کاری روزنامه Bugle برگشته است و آمادگی اخراج چندین و چند نفر را دارد. قهرمان‌های ما به نقاط تلاقی رسیده‌اند؛ درحالی‌که آینده‌ای نامشخص دارند و به‌زودی با تصمیم‌گیری‌هایی دشوار مواجه می‌شوند».

براساس توضیحات استودیو اینسامنیاک گیمز، وقتی شخصیت کریون شکارچی قدم به شهر می‌گذارد، سوالات زیادی در ذهن پروتاگونیست‌های داستان شکل می‌گیرد. آن‌ها می‌خواهند بدانند که چرا کریون به این‌جا آمده است؟ او و افراد وی به‌دنبال شکار چه شخص یا چیزی هستند؟

ام‌جی بیشتر درباره‌ی انگیزه‌های احتمالی کریون تحقیق می‌کند. در این بین تهدید دیگری هم روی نیویورک سایه می‌اندازد. جیمز استیونسون از اینسامنیاک می‌گوید: «سیمبیوت همه‌ی ساکنین شهر و هر کس و هر آن‌چه را که برای آن‌ها عزیز است، تهدید می‌کند».

مایلز مورالز مشغول مبارزه با دشمنان جدید در بازی انحصاری اسپایدرمن ۲ کنسول PS5 سونی

همان‌طور که بسیاری از طرفدارها می‌خواستند، شرکت Sony از باندل جدید پلی استیشن 5 با طرح ویژه بازی Spider-Man 2 هم رونمایی کرد. در این باندل هم دسته دوال‌سنس و هم کاورهای دو طرف کنسول PS5 سونی، ظاهری خاص با طرح تقابل مرد عنکبوتی و ونوم دارند.

جالب این‌جا است که باندل مورد بحث زودتر از خود بازی و در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) وارد بازار می‌شود.

باندل ویژه کنسول پلی استیشن 5 با طرح بازی مرد عنکبوتی ۲ استودیو اینسامنیاک گیمز

بازی Marvel's Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده