// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱

وجود روش های جدید جابجایی در بازی اسپایدرمن ۲ به لطف قابلیت Web Wings

در کامیک کان سن دیگو جزئیات تازه‌ای از روش جدید اسپایدرمن برای جابجایی در بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شده است.

استودیو اینسامنیاک در نمایش خود در کامیک کان سن دیگو، اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. یکی از این جزئیات، روش‌های جدید جابجایی و حمل‌ونقل در جهان باز این ویدیوگیم است که با قابلیت Web Wings گسترش یافت.

رایان اسمیت، مدیر ارشد این بازی در بلاگ پلی استیشن مشخص کرد که این قابلیت برای تکمیل روش جابجایی سنتی بازی با تارها طراحی شده است: «ما بسیار هیجان‌زده‌ایم تا مردم از Web Wings استفاده کنند. برای ما فرصتی مناسب بود تا چیزی را که مردم در کمیک‌ها و فیلم‌ها دیده‌اند، به بازی بیاوریم. تاب خوردن روش اصلی جابجایی اسپایدرمن است. پس این قابلیت را طراحی کردیم تا تکمیل کننده آن باشد. به این ترتیب می‌توانید بین این دو عقب و جلو بروید تا سرعت و ارتفاع را بیشتر کنید».

وی افزود: «وقتی از وب وینگز با تونل‌های بادی استفاده می‌کنید، این یکی از راه‌هایی است تا بسیار سریع به شهر بروید و سرعت جابجایی را زیاد کنید که یکی از اهداف ما بود. به‌لطف قدرت و سرعت پلی استیشن 5، این قابلیت یک لایه دیگر به سیستم حمل‌ونقل اضافه کرد و دید شما در رفتن به مناطق مختلف شهر را تغییر خواهد داد».

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در روز ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده