نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱

تصاویر جدید بازی مرد عنکبوتی ۲ با محوریت شهر نیویورک

استودیو اینسامنیاک گیمز تصاویر جدیدی از مکان‌های دیدنی بازی Marvel’s Spider-Man 2 را منتشر کرد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 با نمایش‌های پیشین بسیاری از طرفدارها را در زمینه‌های مختلفی تحت تأثیر قرار داده است که این شامل بهبود سطح جزئیات بصری و فنی نیز می‌شود. درحالی‌که اکنون زمان زیادی تا عرضه مارولز اسپایدرمن ۲ باقی نمانده است، استودیو Insomniac تصاویر جدیدی از بازی را منتشر کرد تا سطح کیفی آن را به رخ بکشد.

طاق میدان واشنگتن در بازی Marvel’s Spider-Man 2

میدان تایمز در بازی Marvel’s Spider-Man 2

کُنی آیلند در بازی Marvel’s Spider-Man 2

این تصاویر در مقاله اخیرا انتشاریافته نشریه New York Times منتشر شده است و تعدادی از لوکیشن‌های Marvel’s Spider-Man 2 را به نمایش می‌گذارد که بازیکن‌ها در طول بازی می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. این تصاویر میدان تایمز (Times Square)، طاق میدان واشنگتن (Washington Square Arch) در محله گرینیچ ویلج و احتمالا کُنی آیلند (Coney Island) را نشان می‌دهند که حضور آن‌ها در این بازی جهان-باز تأیید شده است.

شهر نیویورک در بازی Marvel’s Spider-Man 2 تقریبا دوبرابر بزرگ‌تر از نقشه دو نسخه قبلی مجموعه است؛ بنابراین طرفدارها باید انتظار مکان‌های دیدنی بیشتری را در این بازی داشته باشند. بااین‌حال ساختمان کرایسلر، یکی از بلندترین ساختمان‌های جهان و از مکان‌های دیدنی شهر نیویورک در بازی حضور نخواهد داشت. چرا که صاحبان ساختمان به اینسامنیاک گیمز اجازه‌ی قرار دادن آن در ویدیوگیم را ندادند.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. این بازی انحصاری فاقد کو-آپ است و به‌صورت کامل روی ارائه یک ماجراجویی حماسی تک‌نفره تمرکز خواهد کرد.

تصویر پشت باکس باندل مارولز اسپایدرمن ۲ کنسول پلی استیشن 5 نشان می‌دهد که بازی مرد عنکبوتی ۲ حداقل به ۹۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. وقایع این بازی ۹ ماه پس از حوادث Marvel’s Spider-Man: Miles Morales رخ می‌دهد که پیتر و مایلز به مقابله با کاراکترهای شروری نظیر ونوم، لیزارد و کریون می‌پردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده